Pytanie o gaznik do mojej 850 dylemat

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witka
nurtuje mnie jaki gaznik zalozyc do swojej 850 mam do wyboru 2 gazniki orginal z 127 32 icev i webera 30 dic/dfg lub taki jak w cq 700 tez weber co wedlug was bedzie lepsze a moze cos zupelnie innego tam wsadzic oczywiscie nie mowie tu nic o poziomej 40 webera bo to odpada
co poradzicie jakie dysze im zalozyc co zmienic zeby bylo oki
wiem to ciezkie pytanie ale moze macie jakies sugestie
dzieki
szukalem na forum ale nic nie udalo mi sie znalesc


[ wiadomość edytowana przez: CHRYS66 dnia 2008-02-24 14:28:08 ]
  
 
Kwestia czy chcesz być blizej oryginału (gaźniki zamęczone na smierć) czy tez spojżec na temat od strony osiągów;]

POZDRAWIAM.
  
 
simon oczywiscie osiagi co bys polecil czego szukac byle nie h
ard core

[ wiadomość edytowana przez: CHRYS66 dnia 2008-02-24 17:00:47 ]
  
 
850 sport, dwugardzielowy albo cos podobnego...
  
 
sęk w tym że dwugardzielówka od 850 praktycznie nie do dostania
ja bym zakładał iceva. Sam do swojej 900 montuje gaźnik z DF/Żuk
  
 
a gaznik z df podejdzie pod mocowanie webera 2 gardzielowego w kolektorze ssacym z 900? jaki jest roztaw srub mocujacych podstawe gaznika ?
  
 
inny

na sile da sie zowalizowac otwory i to jakos przykrecic, gaznik z poloneza ma chyba 5mm inny rozstaw srub niz webery rodziny dmtr dmte itp


jak chcesz dwugardzielowke to moze 128 sport, albo uno czy ritmo z lat 80tych

[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2008-02-24 19:05:04 ]
  
 
Nie kombinuj, tylko wstaw 30 DIC albo DGF od CC700 to prawie to samo - są proste, nie trzeba wiele przerabiać a jeśli gaźnik jest w dobrym stanie to bedzie długo i bezawaryjnie służył. Rozumiem że masz kolektor od coupe?
  
 
tak mad dog mam kolektor od cupy wiec zostaje przy 30 najwyzej pokombinuje sie cos z wiekszymi dyszami glownymi paliwa i powietrza sa dostepne w etermocie juz sprawdzilem to da sie z 2 oczka wieksze niz te co sa
  
 
Temat się rozwiązał;]
  
 
ja zakładam gaźnik do głowicy 903 na ssakach i wylotach 31/27 do tego sam dotaczam kolektor dolotowy, chciałem DMTR, ale poradziłem się kilku ludzi i właśnie wybór padł na rodzinę DCMP, zobaczymy jak to się będzie sprawdzać
  
 
a jakiego dcmpeka zakladasz?
  
 
o takowego:

  
 
Czesc Pany a moze ktos zna dane regulacyjne gaznika weber do fiata 132 to jest chyba 30 adf , bo mam z nim problemy musze wyjac wyczyscic i na nowo poskladac zgodnie z jakimis jasnyi wytycznymi. Z gory dzieki
  
 
CEHU miałeś zakładać gaźnik z poldka z powrotem,wtedy byś nie musiał nic kombinować z pompką i zaworkiem ciśnienia.Ten z poloneza jest już nieco lepiej wykonany i przede wszystkim ma powrót.
  
 
hmmm... może to nie głupi pomysł ale nie chce żadnych podciśnień ani przyspieszaczy są z poldka z powrotem 34?? no i żeby te zwężki od Pawła pasowały
hemi o czyms takim mówisz??


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2008-02-25 21:14:24 ]
  
 
Jest kilka rodzajów gaźników z poldka,dla Ciebie byłby najlepszy ten z silnika 1.5AA gdzie oba przeloty mają 24mm bo 1.6 ma już 24-I a 26-IIprzelot.Kant z gaźnikiem poloneza(z powrotem paliwa) nieco lepiej się zbierał niż na seryjnym z pompką podciśnienia z kanta.
  
 
a co sądzisz o tym co wrzuciłem niżej??
  
 
cehu pokaż fotkę z drugiej strony
  
 
Aha czymś takim jak ZHS(zawór hamowania silnikiem) w tym gaźniku się nie musisz zniechęcać,pomimo straszenia innych tym czymś niema tak źle,gaźnika bez problemu daje się wyregulować.

Ten z allegro jest akurat taki jakiego raczej byś musiał szukać.