MotoNews.pl
6 Problem z sekwencją-gaśnie na wolnych obrotach (207718/0) - PT
  

Problem z sekwencją-gaśnie na wolnych obrotach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od 3 mcy jestem użytkownikiem Mercedesa W 210 2.0 L benzyna/gaz.
Samochód kupiłem z zainstalowaną miesięczną instalacją gazową (sekwencja) Przez miesiąc było jak w bajce-rewelacja,potem zaczęło sie pieprzyc. Silnik gaśnie na wolnyc obrotach. tzn dojerzdzam do skrzyżowania ze wciśniętym sprzęgłem i samochód gaśnie!!!!! Co jest?
Gazownicy którzy zakładali instalacje rozkładają rece. CZas wtrysku ok,żadnyc błędów nie widac,z s silnikiem też ok sprawdzany na komputerz itp. Nie wiem co robic
Prosze o pomoc?
  
 
napisz cos o tej instalacji i napisz rok tego auta bo moze byc taka przyczyna ze masz rozkalibrowane bądz zabrudzone wtryskiwacze gazowe i sie gubio przy niskich czasach wtrysku
  
 
Jest to silnik 2.0 L z 97roku.
Nie znam się zbytnio na instalacji ale z tego co wiem to wtryskiwacze (4) są VALTEKA, reduktor ZAVOLI typ ZETA , natomiast komputer firmy STAG 200 - 4
Wtryskiwacze są na pewno ok ponieważ wczoraj je sprawdzali.
Dziś u znajomego uslyszałem pewien wątek "pytał mnie czy zdarzyło mu się kichnąc (autu oczywiście) - tak zdażyło się to. Znajomy wytłumaczył to tym iż mogło wytworzyc się takie podciśnienie w czasie tego kichnięcia, że mogło spowodowac to ześliźnięcie się jakiegoś węrzyka z kolektora czy gaźnika i to może powodowac to przygasanie. ?????????????
Tylko że u mnie ten problem nie występuje ciągle,czasami jest wszystko dobrze a czasami zdarza się to raz po raz (przygasanie auta)