Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Mach Miłośnik FSO B40CEB Lpg/ C20NE Szczecin | 2002-06-07 17:45:14 Dobrze że to tak się skończyło. ![]() Teraz życzę bezawaryjnej eksploatacji. |
![]() Tomek83 Polonez Caro 1.6 GLE Milanówek (Maz.) | 2002-06-10 01:44:18 A po jakim przebiegu powinno się go wymienić?
Czy można jakoś wyczuć kiedy pasek rozrządu się ślizga? Ja słyszałem że po 100 tyś trzeba wymienić też koła (w których "siedzi" pasek) |
![]() siedem CITROEN Xantia 1.6i ... Warszawa | 2002-06-10 15:08:24 jeżeli chodzi o rovera to pasek wymienia się co 80 tys.km
luzów żadnych niem bo jest napinacz, którego niema w 1.6 ![]() |
![]() Robaczek Polonez 1.6 GLI (LPG) WARSZAWA / WŁOCHY | 2002-06-12 09:13:48 Ja wymieniłem pasek po 95 tyś tak dla bezpieczeństwa , zrobił bym na nim jeszcze z 50 tyś wyglądał idealnie lepiej niż nowy ( ale lepiej dmuchać na zimne ) ![]() Pozdrawiam Robaczek ![]() |
![]() Bialy (A) Miłośnik FSO ![]() wawa | 2002-06-15 18:00:15 wyślizgiwała bo zabardzo "posmarowałes" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 3LiTe Miłośnik FSO Był PN jest NU II 2.0 Warszawa-Bielany | 2003-03-05 22:43:15 No właśnie , jak to jest z tymi kołami. Podobno w plusach były bardziej trwałe. Mój poldek jest z 96 roku i nie wiem czy powinienem znieniac koła czy nie a mam troszke ponad 100 tys. Bo jezeli mam te trwałe to chba bez sensu. GDA pisał o plastikowych ?? - Czyli jak to jest ?? |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-03-05 22:50:47 Rozumiem,że mówisz o silniku poloneza 1.5/1.6?Uszczelniacze na wale korbowym-oczywiście,że można wymienić.Z tym,że w przypadku tylnego jest to grubsza sprawa-demontaż skrzynki biegów&koła zamachowego ![]() ![]()
![]() |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-03-06 11:30:45
![]() |
![]() OLI_F50 Miłośnik FSO F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2003-03-06 11:41:49 To prawda, w poldkach są plastikowe kola zębate od rozrządu...Z wyglądu przypominają jakby byly alu ale są plastikowe. I należy je wymieniać razem z paskiem(dla pewności) albo co drugą wymiane paska... jedna nie zalecan wymiany czekając aż dany termin nadejdzie, bo...moze nie nadejść jak w przypadku GDA... Najlepiej ztobić to o ok.10 000 km wcześniej...I wtedy mamy pewność że jest ok...choć i też nie do końca ... kto wie jakiej jakości( czy ma wade ukryta czy nie) może być ten pasek nawet dobrej renomowanej firmy... |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-03-06 11:47:51
![]() ![]() ![]() |
![]() Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-03-06 12:55:07
Zaden ewenement Mam takie koło rozrządu do DOHC (lezy już trzeci rok w pudełku) Plastik. Szczerze mówiąc nie zdecydowąłbym się na montaż. Głónym celem przyświecającym stosowaniu plastikowych kół rozrządu jest zmniejszenie masy wirującej na wałkach rozrządu. Tyle tylko, że w przypadku DOHC koła te po pewnym czasie zaczynają grzechotać. |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-03-06 13:54:23
Mój mechanik radzi co trzecią wymianę paska wymienić koła.W moim przypadku będzie to przy 150 tyś,pasek zmieniam co 50 |