Regulacja parownika po ułożeniu membran

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zrobilem na nowym parowniku(lovato) już przeszło 1000km więc czas go ostatecznie wyregulować. mam spalanie większe ok. 1 litra w porównaniu ze starym parownikiem i do tego okopconą końcówkę tłumika suchą sadzą czyli za bogata mieszanka.
jak osiągnąć mniejsze spalanie?? kiedy wkręcam pokrętło od membran to mieszanka ubożeje ale po autokalibracji centralki(AL700) podnosi sie przedział działania atturatora i pewnie wychodzi na to samo... teraz sie ustawił 100-110 a był przedtem w przedziale 93-103. może ręcznie ustawić go np. o 10 kroków mniej??
silnik to oplowski 1.6 16V, instalka 2gen.
  
 
to niewielka różnica więc zadaj mu stałą pozycję attuatora. tak jak piszesz.
  
 
Cytat:
2008-03-13 08:05:44, croma1 pisze:
to niewielka różnica więc zadaj mu stałą pozycję attuatora. tak jak piszesz.



czyli regulowac tylko atturatorem a sruby od membram nie ruszac??
  
 
jeśli na wysokich ustawi ci się na np 110 a na wolnych 90 to odkręcaj śrubę reduktora aż te średnie ci sie pokryją. jednak kiedy jest to niemożliwe bo akurat masz taki miźer. to dostosuj średnią wysokich obrotów do średniej wolnych obrotów i sprawdź czy przy nagłym depnięciu na gaz jest wzbogacenie.

Cytat:
2008-03-13 08:47:23, sliver pisze:
czyli regulowac tylko atturatorem a sruby od membram nie ruszac??