Dorabianie kluczy z immobilaizerem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, nie dawno kupilem escorta, i mam tylko jeden kluczyk, gdzie moge dorobic nowe z immobilaizerem, poza salonem forda w ktorym chca za to 500zl, jestem z okolic trojmiasta, dzieki za pomoc
  
 
w lublinie dorabiałem w tesko
koszt 250
  
 
no i sam sobie odp na wypadek gdyby ktos kiedys potrzebowal, w trojmiescie jest kilka mejsc gdzie mzna dorobic klucz z immobilaizerem, ale najtaniej ok 130zl, kosztuje to w tesco na karwinach...
zal nr1.: 130 zl bez znaczenia jaki to klucz,i lepiej nie uswiadamiaj tego typa, ze wszedzie chca duzo wiecej

[ wiadomość edytowana przez: widro21 dnia 2006-12-22 19:53:45 ]
  
 
ale te 130 zł to z klucza matki (ten z czerwonym), czy z normalnego też ?
  
 
przyłączam się do pytania kolegi tylko, że w okolicach Bydgoszczy. Ile za dorobienie kluczyków (ten z czerwonym i ten bez)??
  
 
I ja się przyłączam do tematu, choć po długim braku aktywności w tym wątku. Zna ktoś koszt takiej usługi (z klucza matki) w Warszawie? Czy koniecznie trzeba taką usługę wykonać w autoryzowanym serwisie?

Będę wdzięczny za jakieś konkretne namiary bądź koszty od osób, które "kserowały" sobie kluczyki

[ wiadomość edytowana przez: Brodi dnia 2008-04-18 19:52:17 ]
  
 
W ASO chyba 500 zł ale jak nie masz klucza matki, i wtedy chyba dorabiają Ci komplet kluczy (3 szt) bo tak wygląda komplet. Mi kolega w ASO zrobił tak że dorobił jeden klucz, stary zrobił jako matke, a trzeci oddał na magazyn, bo procedura programowania wymaga 3 kluczy, czyli musialem kupic tylko jeden klucz. A szlif zrobilem na mieście bo ASO tez tam oddaje. razem 150 zł mnie to kosztowało. Ci co biorą 130 zł to nie wiem na jakich kluczach robią na pewno nie na oryginałach. Ja Miałem klucz Silica (chyba) i padł, stracił zasięg i musiałem dorabiać.
  
 
a ja mam pytanie troche innej natury, aczkolwiek na temat.

Chce zupgrade'owac sobie odrobine central i zalozyc otwieranie-zamykanie z pilota. Dostepne sa zestawy gdzie w pilota pakujemy grot od oryginalnego klucza i mamy "oryginalny" kluczyk z guzikami.
Ale pytanie, skoro w kluczyku jest immo to czy to bedzie prazylo? Czy jedynym wyjsciem jest przypiecie do peku kluczy osobnego pilota?
  
 
Cytat:
2008-04-19 22:43:31, Borys_PG pisze:
a ja mam pytanie troche innej natury, aczkolwiek na temat. Chce zupgrade'owac sobie odrobine central i zalozyc otwieranie-zamykanie z pilota. Dostepne sa zestawy gdzie w pilota pakujemy grot od oryginalnego klucza i mamy "oryginalny" kluczyk z guzikami. Ale pytanie, skoro w kluczyku jest immo to czy to bedzie prazylo? Czy jedynym wyjsciem jest przypiecie do peku kluczy osobnego pilota?


raczej nie bedzie to dzialac bo immo w kluczu to taka szklana fiolka (15mm x 3 mm) pod czerwonym miejscem na kluczu. Chyba że to wydłubiesz i wsadzisz gdzies do pilota.
  
 
dokladnie tego nie chcialem sie dowiedziec

szklana fiolka, powiadasz... Mam 3 klucze to moze jeden poswiece ku chwale nauki... Pozyjemy, zobaczymy, poczekamy na lepsza pogode...
  
 
Cytat:
2008-04-19 22:43:31, Borys_PG pisze:
a ja mam pytanie troche innej natury, aczkolwiek na temat. Chce zupgrade'owac sobie odrobine central i zalozyc otwieranie-zamykanie z pilota. Dostepne sa zestawy gdzie w pilota pakujemy grot od oryginalnego klucza i mamy "oryginalny" kluczyk z guzikami. Ale pytanie, skoro w kluczyku jest immo to czy to bedzie prazylo? Czy jedynym wyjsciem jest przypiecie do peku kluczy osobnego pilota?



Chodzi Ci pewnie o ten kluczyk z mondka II lub focusa - bedzie Ci to chodzic,ale centralke tez musisz miec z tych aut

U mnie za dorobienie kluczyka z immo majac matke biora 150zl
  
 
myslalem raczej o TAKIM (klik) zestawie na zasadzie dopiecia do istniejacego centralnego zamka.
  
 
a jakby tak wydlubac ta fiolke z kluczyka i zostawic ja na stale gdzies w okolicy stacyjki. Wiem, ze wtedy immo traci sens, ale bede mial elegancki kluczyk, auto bedzie odpalalo i git malina.

Generalnie chodzi o to, ze nie chce miec kluczyka i breloczka (tudziez pilota do drzwi) tylko sam goly kluczyk