MotoNews.pl
  

Półoś & Skrzynia piątka z Uno w 127

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czołem Ekipa,
Wrzuciliśmy jakiś czas temu do mojego Kurczaka skrzynię pięciobiegową z Fiata Uno. Niestety, okazało się na końcu że jedna z półosi z 127ki nie mieści się między skrzynią a piastą.

Czy wiecie o kimś kto wcześniej ćwiczył podobną operację?
Czy gdzieś zgromadzone są długości fiatowskich półosi?

Nie chcę na oślep szukać nowej półosi biegając z miarką po szrocie...
  
 
Wydaje mi sie ze mozna ja skrocic przez przerobke wieloklinu/ow.
  
 
FIAT ePER ON-LINE

Edit: tam nie ma wymiarów chyba, to raczej nic tego

[ wiadomość edytowana przez: max_xa5 dnia 2010-11-24 18:28:16 ]
  
 
wymiary masz podane w katalogu na www.celkar.pl
  
 
rosck, dziękuję, właśnie o to chodziło

yapko - możesz coś więcej o tej przeróbce?
  
 
możesz zrobić to tak :
  
 
Cytat:
2010-11-25 10:52:31, Bergen pisze:
rosck, dziękuję, właśnie o to chodziło yapko - możesz coś więcej o tej przeróbce?



http://www.motomax.pl/

pytałem kiedyś w tej firmie i....:można tylko i wyłącznie wyprodukować nowe na odpowiedni wymiar ( po przesłaniu wzorca-odwzorowanie wielowypustów) . Cena 1 szt.-160 pręt pełny, 250,00 rura-pręt. Proszę wysłać stary element z określeniem długości
  
 
rosck, dzięki za pomoc! Wygląda na to, że nie będzie aż tak źle.
  
 
Temat powraca.

Wyobraźcie sobie że półoś jest zamontowana ale przegub nie jest przykręcony do piasty - ile powinien wynosić luz pozwalający na przesuwanie półosi w głąb skrzyni biegów przy wyprostowanym kole?

To ważne, bo "u mnie" to 2 cm. o ile powinienem wydłużyć półoś, jeśli w ogóle trzeba przy takim luzie?
  
 
odkręć osłonę ze skrzyni i zobacz czy krzyżak siedzi na środku w gnieździe....i półośka nie rusza się przy skręcaniu tzn nie wsuwa się czy tam wysuwa - stoi w miejscu