MotoNews.pl
9 Jaka może być przyczyna pływania Auta podczas Przyspieszania (208482/45) - PT
  

Jaka może być przyczyna pływania Auta podczas Przyspieszania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaka może być Przyczyna Pływania Auta podczas Przyspieszania

Witam nie dawno Robiłem Zawieszenie całe komplet
Amorki , Sprężyny , Tuleje Wahaczy jakieś 4miesiące temu
Zbieżność też była ustawiana ......

i co za uwarzyłem dziś podczas przyspieszania Auto zaczyna Falować raz na Lewo a potem w prawo przy zwalnianiu nie wiem co może być nie tak i gdzie szukać Przyczyny

Czekam na Pomoc PILNE



[ wiadomość edytowana przez: DriF dnia 2008-03-13 18:08:43 ]
  
 
4 miesiace temu robiles wymiane tulei wachacza a potem zbieznosc i 4 miesiace bylo ok?
To moze sprawdz te tuleje jeszcze raz i zbieznosc jeszcze raz.

Ja mialem tez wymieniane a sie okazalo ze mechanik wymienil tylko jedna tuleje a druga padla...
  
 
wygląda na końcówkę drążka na prawym kole


[ wiadomość edytowana przez: on-driver dnia 2008-03-13 15:09:23 ]
  
 
Cytat:
2008-03-13 14:32:44, _Maly_ pisze:
4 miesiace temu robiles wymiane tulei wachacza a potem zbieznosc i 4 miesiace bylo ok? To moze sprawdz te tuleje jeszcze raz i zbieznosc jeszcze raz. Ja mialem tez wymieniane a sie okazalo ze mechanik wymienil tylko jedna tuleje a druga padla...



Byłem przy wymianie i wszystkie wymienili przymnie Tuleje na Wahaczach .
Amorki robiłem Sam i przez 4 miesiące było cool teraz zaś zaczyna się robić tak samo jak przed wymianą i nie wiem gdzie szukać przyczyny
czy wina może leżeć też po stronie Drążków Stabilitazora , Przegubów po prostu gdzie szukać przyczyny bo już zgłupiałem teraz z tym Autem
  
 
Twój problem tkwi w prawym kole (jeśli przyśpieszając ściąga w lewo).
cały ciężar ciągną wahacze a wraz nim zwrotnice. Im większe odsunięcie osi koła od osi zwrotnicy(małe ET), tym działają większe siły na drążkach. Jeśli chodzi o stabilizator to też szukaj usterki w prawym kole bo to ono ciągnąc samochód ugina się i psując geometrie ciągnie do środka jezdni
  
 
Cytat:
2008-03-13 15:55:06, on-driver pisze:
Twój problem tkwi w prawym kole (jeśli przyśpieszając ściąga w lewo). cały ciężar ciągną wahacze a wraz nim zwrotnice. Im większe odsunięcie osi koła od osi zwrotnicy(małe ET), tym działają większe siły na drążkach. Jeśli chodzi o stabilizator to też szukaj usterki w prawym kole bo to ono ciągnąc samochód ugina się i psując geometrie ciągnie do środka jezdni



co jeszcze może Być za Przyczyna .........

Wymiana Drążka Stabilizatora mnie czeka zamówiony w Sklepie
jeśli to nie zadziała jadę tam gdzie tuleje mi wymieniał Mechanik i niech się on już bawi bo zaczyna mnie to autko z równowagi wyprowadzać nic tylko się kasę i tak ciągle jak nie pierdoła to coś poważnego się stanie
  
 
U mnie pływał jak miałem tulejki wybite, załozyłem motocrafta i spokój
  
 
Cytat:
2008-03-13 17:21:45, nowszy_00 pisze:
U mnie pływał jak miałem tulejki wybite, załozyłem motocrafta i spokój



Tuleje Wahacza jak już pisałem Wymieniałem 4 miesiące temu oraz Amortyzatory pozostały drążki Stabilitazora prawdo podobnie to może być Przyczyna
Auto może zrobiło od wymiany 2500Km mniej więcej i zaś się robi tak jak przed Wymianą Tulejek Wahaczy i Amorków .........

Podczas Przyspieszania - Ściąga w PRAWO

jak zdejmę nogę z Gazu to Ściąga zaś w LEWO

i teraz szukam Przyczyny czym to może być związane

Wczoraj robiłem Wymianę Filtra Paliwa , uszczelek w układzie wydechowym przewodów Paliwowych bo wiem że łapał Lewe Powietrze na układzie Paliwowym
i po wyjechaniu z Garażu owszem Fajnie jechał ale to ściąganie raz w Prawo raz w Lewo mnie Dobiło co zauważyłem jeszcze dziwne stukanie w układzie kierowniczym podczas Kręcenia Kierownicą coś tam tak Stuka

i teraz powiem że o Głupiałem bo już nie wiem gdzie szukać i co to za przyczyna może być
  
 
rozumiem ,że sprawdziłeś tak banalną rzecz jak ciśnienie powietrza w oponach
  
 
Cytat:
2008-03-13 17:54:48, kamil76 pisze:
rozumiem ,że sprawdziłeś tak banalną rzecz jak ciśnienie powietrza w oponach



Sprawdzone ale choć by to było Ciśnienie nie ciągnął by aż tak strasznie a to już grozi Wypadkiem że tak powiem po Wyżej 80Km/h nie da się jechać po prostu strach
i śmierć w oczach a ja mam Rodzinę
  
 
Cytat:
tylu Klubowiczów a żadnej POMOCY nie ma



kolego ,a zajrzałeś pod auto ,szarpałeś za koła ,
rzuciłeś okiem na zawieszenie ,czy ograniczyłeś się do napisania posta i czekasz nie wiem na co .Ciągle powtarzasz że zawiechę robiłeś 4 miesiące temu ,no i co z tego ,podjedz na stacje diagnostyczną przejedz przez ścieżkę diagnostyczną ,sprawdż zbieżność i się wszytko wyjaśni...
  
 
Wymieniałes na oryginały motorcrafta? U mnie zamienniki polatały ze 2 tygodnie..... poza tym przejedz się na diagnostykę, może coś masz z kołami
  
 
i sprawdź sobie te jeb... końcówki a nie ciągle powtarzasz jedno i to samo
  
 
Stacja, szarpaki, 20 PLN i po kłopocie. A drążek stabilizatora ma z tym niewiele wspólnego.
Racje ma on-driver przynajmniej jeśli chodzi o stronę.
  
 
ja mam ten sam problem co ty na zimowkach sciagalo w lewo a przy gwaltownym dodaniu gazu jak na rolkach uciekal zmienilem na letnie opony profil 195/50 r15 i efekt byl taki ze walilo jakbym jechal zelazniakiem dzis wstawilem auto do warsztatu wymienili lewy wachacz i jutro sprawdza jeszcze prawa strone jak bedzie gralo to dam znac co wymienione i co bylo przyczyna
  
 
Jednogłosnie powiem tak - przyczyną falowania auta przy przyspieszaniu i w momencie puszczania gazu są tuleje wachaczy miałem tak samo , a pojawiło mi się to 2 miesiące po wymianie tuleji :/ zatem proponuje sprawdzic tuleje wachaczy nic innego nie bedzie za to odpowiedzialne.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-03-13 19:11:48, kamil76 pisze:
kolego ,a zajrzałeś pod auto ,szarpałeś za koła , rzuciłeś okiem na zawieszenie ,czy ograniczyłeś się do napisania posta i czekasz nie wiem na co .Ciągle powtarzasz że zawiechę robiłeś 4 miesiące temu ,no i co z tego ,podjedz na stacje diagnostyczną przejedz przez ścieżkę diagnostyczną ,sprawdż zbieżność i się wszytko wyjaśni...


Nie Patrzałem pod Auto bo poco
za czołem od razu od posta bo przecież lepiej na pisać na tym Forum niż samemu sprawdzić co jest Grane nie prawda nie mam 13 lat i kręconych włosów


Cytat:
on-driver
i sprawdź sobie te jeb... końcówki a nie ciągle powtarzasz jedno i to samo



Auto było na Przeglądzie na Szarpakach i Przeszedł bez problemu więc nie mam się czego zaczepić i nie wiem sam gdzie szukać przyczyny
a na tym Forum z tego co widzę niczego mądrego się nie dowiem
po za Wyzywaniem i obrażaniem się trafiłem na Forum 13nasto Latków
  
 
napisze tak Auto nie Dawno miało Przegląd przeszło bez zastrzeżeń tyle co tylni Hamulec w Prawym kole Słabiej Hamował Zrobiłem go i jest teraz THX
jak już pisałem Tuleje Wahaczy są wymienione na Fordowskie
Amorki , Sprężyny .
Gałki Kierownicze były dobre a na przeglądzie nic nie wyszło na szarpakach
i teraz moje pytanie czy " Drążki Stabilizatora " to może być ta Przyczyna że Auto podczas dodawania Gazu Pływa po Jezdni
czyli ściąga w Prawo przy przyspieszaniu a po zdjęciu nogi z Gazu w lewo
nie wiem gdzie szukać przyczyny
nie jestem aż tak ciemny jak co nie którzy tutaj piszą i w garażu posiadam Kanał sprawdzałem co może być nie tak i szukałem owej przyczyny ale nie znalazłem
ktoś pisał o ciśnieniu w oponach też mam dobrze po ustawiane i to też nie to bo to ściąga strasznie podczas przyspieszania
do 80Km/h da się jeszcze jechać ale potem to już strach

Sądziłem że Forum z Działem Pomoc służy do pomagania sobie w problemach na wzajem ale się grubo po myliłem i na tym przejechałem
powiedzcie mi jedno jak chcecie ludzi utrzymać w klubie skoro się wszyscy ciorają na tym Forum na wzajem
to moje zdanie ..........
nie tylko o mnie tutaj chodzi ale też o innych Klubowiczów
bo nie ma tutaj żadnego Wątku bez Krytyki Klubowicza !!!!
  
 
Masz gdzieś ewidentny luz, sądząc po twoim opisie, więc albo przeoczyłeś coś ty albo stacja diagnostyczna co jest całkiem naturalne.
  
 
A Ty chcesz szmochód naprawić przez internet? No to gratuluje pomysłowości.
To że 4 miesiące temu robiłeś zawieszenie NIE MA ZNACZENIA!
Dostałeś odpowiedź, co to może być, więc sprawdź to. Tyle.