| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jeden_Osiem_D Sympatyk FEFK Astra II Rzeszów | 2008-03-22 14:59:06 Witam, nie wiem czy ci to pomoże, ale szwagier w Astrze II miał podobnie, jedzie, a tu nagle wspomaganie kierownicy siadło, dojechał do domu. Na drugi dzień odpalił, postanowił do mechanika podjechać, w drodze zapalały się wszystkie możliwe kontrolki... Ledwo dojechał do mechanika, silnik zgasł...juz nie odpalił... Okazało się ze alternator padł i komputer wyłączał zbędne odbiorniki prądu, od wspomagania zaczynając... Alternator został wymieniony i git. |
michalkrak escort kombi Kraków | 2008-03-22 15:03:31 oki ide do alternatorka zajrzec ale nic sie nie palilo wczesniej od napiecia |
FoxRacing86 Xsara VTS Tanowo | 2008-03-22 15:10:38 Na 99,9% alternator.Popalic raczej nic moglo ale to zawsze roznie bywa (pewnym nigdy nie mozna byc) |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-03-22 15:48:00 akumulator lub alternator jest winowajcą
Jest logiczne wytłumaczenie na pojawienie sie niesprawnosci w abs'ie i pp. Spadlo napiecie ponizej wymaganego do poprawnej pracy i juz To samo w łoplu o ktorym pisal Jeden Osiem D z ta roznica ze to łople maja wspomaganie elektryczne a nie hydrauliczne jak w Escortach. A no i zaden komputer myslacy tylko prosty sterownik.
Wesolego Alleluja ![]() |
szurmen Focus 1.8 TDDI Tarnów, Wieliczka | 2008-03-22 16:28:12 Miałem kiedyś podobny objaw. Okazało się, że padł alternator. Regeneracja pomogła i wszystko wróciło do normy. Koszt regeneracji alternatora - jeśli dobrze pamiętam - koło stówy... Trwał ok. 4 godzin.
A nie zaświecała Ci się wcześniej kontrolka ładowania w trakcie jazdy??? [ wiadomość edytowana przez: szurmen dnia 2008-03-22 16:29:45 ] |