| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-03-20 14:34:29 tak to uszczelka, wymień też uszczelki osłon popychaczy, pokrywy zaworów i śrub pokrywy.
Uważaj żeby przy zdejmowaniu głowicy nie ruszyć cylindrów. po wymianie trzeba ustawić luzy zaworowe, po 1000 km dokręcić i jeszcze raz ustawić zawory. Moment dokręcania 48 Nm, kolejnośc dokręcania na krzyż od wewnątrz. Wygodniej jest wyjąc cały silnik z auta a dopiero potem głowicę. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2008-03-20 14:51:14 wygodniej ale do glowicy to nie trzeba raczej silnika wyjmowac - za tak niewygodnie to nie jest ![]() |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-03-20 15:08:58 nie napisałem że się nie da, ale jak pomyśle o odkręcaniu tych blach od strony ścianki to wole wyjąć silnik, przy okazji można umyc komorę i obejrzeć sprzęgło. Zresztą nawet w książkach tak zalecają |
fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2008-03-22 10:50:28 w bisie to warto silnik wyciągnąć ale ja to robie bez wyciągania ![]() |