[125p] jakie dysze dobrać do silnika 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
oznaczenia gaźnika nie mam bo fura stoi w gorzowie a ja jestem w poznaniu

silnik 1.5 standard 75 km z gaźnikiem od 1.5 (wzmocniony 82 km ), na oba przeloty założone gardziele po 27 mm , i dysze tak jak na 2 przelot ( nie pamiętam jakie ) ;

wczoraj jak testowałem spalanie to wyszło ,że przy maxymalnym katowaniu pali ponad 25 l zaś przy emeryckim stylu jazdy około 13 więc chyba troche za dużo

kopa ma świetnego jednak jestem w stanie zrezygnować z paru koni byle palił max 20 l / 100 przy katowaniu
  
 
zmniejsz mu pierwsza gardziel i pozmieniaj dysze na pierwszym przelocie. To w koncu gaznik typu register, wiec przeloty powinien miec stopniowane. 27 na pierwszym przelocie przy seryjnym silniku to za duzo.
  
 
A ja mam pytanie : Skad wzioles gardziele 27mm ? Ja mam 26mm i wiekszych nie moge znalezc
  
 
Cytat:
2007-03-26 14:50:23, Rider44 pisze:
A ja mam pytanie : Skad wzioles gardziele 27mm ? Ja mam 26mm i wiekszych nie moge znalezc


przetoczył
  
 
27 mm ?

pilnik , papier , papier , odciski na łapach i masz 27 mm

silnik tak do końca seryjny nie jest chociaż nie wiem czy poszerzanie i polerka kanałów w głowicy jest jakąś ważną przeróbką , głowica też jest liźnięta o 0.5 mm ,

przywrócę fabryczne ustawienia i zobaczę jak to będzie jeździć
  
 
Cytat:
... na oba przeloty założone gardziele po 27 mm ...


Da sie w gaźniku wymienić gardziele ?? Bo chozi chyba o gaźnik 34S2C bo on miał gardziele 24-26 jeśli tak to jak to zrobić?? Mam przed sobą gaźnik i nie widzę żeby można było je tam jakoś wyjąć...
  
 
jeśli chodzi o zwykły gaźnik poloneza - fiata 125p weber - Łódź to gardziele są w pełni demontowalne , najpierw wyjmujesz rozpylacze potem gardziele , jeśli są zapieczone to walisz z drugiej strony po uchyleniu przepustnic śrubokrętem , musi wyjść
  
 
Bardzo mnie to cieszy Czyli jak mam "nowy" gaźnik S34C11 i przełożę gardziele i dysze z S34C12 będzie to działać ?
  
 
będzie bo korpusy były z grubsza takie same , dobierz sobie dysze najlepiej wg. instrukcji to powinien palić mało
  
 
do przełożenia masz dysze paliwową biegu jałowego w pierwszym przelocie oraz gardziel i główną paliwową w drugim.
  
 
Zamienie gardziel 24 na 26 troszke ja jeszcze podpoleruje bo kiedyś polerowałem bez wyjmowania heh. dysze do tej gardzeli to chciałem 160 włożyć co bym kopa na bence miał bo ogólnie na gazie jeżdżę ale nie mogę jej dostać nigdzie. Nie mogę znalejsc w książce tej dyszy paliwowej biegu jałowego.. Rozpylacze tez moge pozminiac bo mam troszke wyprofilowane Świetna sprawa

Znalazłem dysze w książce usprawienienia poldolota

[ wiadomość edytowana przez: faownik81 dnia 2008-03-24 12:33:59 ]
  
 
w jakim sensie nie możesz znaleźć ?? wielkości czy umiejscowienia ?? paliwowa ma być 140, 160 to przesada.
  
 
Umiejscowienia ale juz znalazłem, paliwa 140 ok biore sie do polerowania