Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() LukasJ MIlicz | 2008-07-24 14:50:37 NO więc czeka mnie to, sworzeń już kupiłem ale mam pytanie, jak zeszlifuje łepki tych nitów to wystarczy resztę nitu wybić czy trzeba go rozwiercać? |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-07-24 14:53:46 masz pwko jak uda ci sie sciąc nit na SFOZRZNIU ![]() [ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-07-24 14:54:13 ] |
![]() arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2008-07-24 14:55:03 powinieneś go lekko wybić ![]() a propo jest gdzieś jakaś fotorelacja co po kolei trzeba odkręcić itd??? |
![]() LukasJ MIlicz | 2008-07-24 14:57:09 czyli bez dużego młotka nie podchodzić albo w ostre wiertło się zaopatrzyć ... Tenks |
![]() falcon0 Sympatyk FEFK ![]() Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2008-07-25 02:08:12 Dzis wymieniałem to ustrojstwo z ojczulkiem i nie rozwiercaliśmy lecz ucieliśmy łepki nitów kantówką, a potem heja z dornikiem i młotkiem pięciokilowym...ten blizej konca poszedł w miare sprawnie,natomiast drugi za cholere nie chciał wyjść... ![]() ![]() |
![]() zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2008-07-25 12:59:10 ja tam robilem majac wachacz na wierzchu, no ale ja robilem wszystko w zawieszeniu, wiec wyciagniecie wachacza bylo konieczne... |