Problem z alarmem samochodowym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wymieniajac czujnik vss rozlaczylem aku i po podlaczeniu coś bzykło i zaczal wyc alarm - nie dalo sie go od tego momentu wylaczyc z pilota (alarm nie reaguje na pilot). podlaczalem kilka razy i rozlaczalem aku az w koncu auto odpalilo bo alarm sie nie zaczal uzbrajac po ktoryms z koleji podlaczeniu (ale nie napierdalalem tym 3s na sekunde tylko na spokojnie).


Jezdzilem tak z 3 miesiace bez dzialajacego alarmu az dzisiaj przyszlo mi znowu rozlaczyc aku i po podlaczeniu nie da sie odpalic auta, alarm jaki mam napisze konkretnie jutro jak bedzie jasno, nie da sie go odpalic przy rozlaczonych jego elementach - znalazlem ich dwa, jedna mala skrzyneczka z wystajacym 3 wtykowym kablem + dwa kable dwuwtykowe i centralka z szeroką taśmą na "bolce" IIIIIIIIIIIIIIIIIII - takie, alarm zwie sie cos na HERO, 'HEXO czy coś - jutro obadam.

Auto nie odpala, w zadnej z konfiguracji. Alarm wyje, gdy tylko sie uzbroi i na uzbrojonym przekreci kluczyk na 2 poz. (na drzwi alarm nie reaguje). Jakies rady?
  
 
dużo alarmów ma funkcję RESET...rozbraja bez pilota...

No ale trza wiedzieć więcej ..bo, jeśli nigdzie nie znalazłeś wychodzącego z centralki "migowego" knefelka ..to pewnie trza znać nazwę i poczytać w opisie funkcji alarma..
  
 
jutro rano wyciągnę szperostwo, rozbiorę i może na płytkach będzie napisany model, bo tak to wiem tylko ze to alarm firmy hero (takie mam plomby).
  
 
Czasami jest tylko otworek na jakieś popychadło do zainstalowanej migówki na płytce.Do tej małej skrzyneczi dochodzą czujki w kabinie-prawa i lewa -po dwa przewody,3 wtyk- a nie pamiętam.
  
 
A tak przy okazji majstrowania przy tym ustrojstwie- to może warto pomyśleć o wyłączniku odcinającym zasilanie alarmu?
W tej małej centralce jest pokrętło do ustawiania czułości czujek -w kabinie.Jeden przewód płynie do centralki głównej.Pozostają 2szt(gdybam )1-zasilanie,2- masa.Jeden z przewodów jest pociągnięty do czujek otwarcia klap -być może do centralki gł.na listwe przyłączową.