| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mariusz_e Avensis wgw | 2007-11-13 12:55:50 Ale ja mam inny reduktor
Taki jak tutaj: https://ssl.allegro.pl/item268272774_reduktor_tomasetto_zintegrowane_promocja.html Gdzie tu jest ten elektrozawór? |
mariusz_e Avensis wgw | 2007-11-13 13:38:00 Czyli może być nieszczelność na rurce doprowadzającej gaz do reduktora? Ona wchodzi najpierw do filterka. |
Kamazzon Opel Astra Kielce | 2007-11-13 15:32:00 Czemu regenerowałeś reduktor?? masz juz jakis konkretny przebieg na gazie?? Zobacz jeszcze silnik krokowy (skoro masz tam zamontowane bingo to raczej go masz) jest to taki czarny silniczek, bedzie na przewodzi gumowym od parownika do miksera (czyli do silnika). Silniczek też możesz przeczyścić i pamietaj że powinien być zamontowany przewodami do góry, wtedy cały syf z gazu nie bedzie sie odkładał na nim. Raczej niemasz możliwości sprawdzenia silniczka krokowego wiec może udaj sie do gazownika, niech na próbe założy register.
|
mariusz_e Avensis wgw | 2007-11-13 16:05:05 Przejechałem na gazie 90 tysięcy, w tym czasie tylko wymieniałem regularnie filterek gazu.
Wymieniłem membrany i inne gumowe elementy. Były na nich już ślady zużycia. Szczególnie ta cienka membrana. Jest tam taki mały czarny element pomiędzy reduktorem a mikserem z dwoma bezpiecznikami, ale nie wiem czy to jest silnik krokowy czy co innego. |
mariusz_e Avensis wgw | 2007-11-16 08:27:20 No i kudre nic z tego. Posprawdzałem wszystkie połączenia, wszystkie śruby, sprawdzałem płynem czy nie ma żadnej nieszczelności, wymieniłem filterek, chociaż nie był jeszcze zbyt brudny. Stan płynu chłodniczego w porządku. I wraz to samo.
Ale zauważyłem że jest różnica między miastem a trasą. W trasie jade spokojnie z 50 km i jest dobrze, a w mieście zadławia się już po kilku km. |
mariusz_e Avensis wgw | 2007-11-19 11:00:12 Nieszczelności raczej żadnych nie ma. Żadne elementy nie są lodowate ani zaszronione. Obudowa filtru jest chłodna, ale to chyba normalne, gaz wlatuje prosto do filtra. |
Artur272a Kutno | 2007-11-19 20:59:02 Witam
Podłączam się do postu mariusza. U mnie sprawa wygląda identycznie, choć autko to Honda Accord, wielozawór tomasetto ze sterownikiem bingo S. Podczas jazdy na gazie, po przejechaniu już kilkunastu metrów, zamula się, tak jakby się gaz skończył. Instalacja wygląda w porządku, reduktor się nagrzewa, płyn chłodzenia jest, filterek czysty, żadnych nieszczelności. Mam interfejs do bingo i próbowałm go podregulować. Efekt - jak jest nagrzany - gaz wyregulowany, chodzi jak należy, niestety po zgaszeniu silnika i jego wychłodzeniu sie problem powraca Natomiast po wstawieniu w miejsce silniczka krokowego - śruby, a więc I gen, autkiem daje się jeździć, ale są problemy z obrotami. Jak dobrze chodzi na wolnych to ma problem z rozpędzaniem i wysokimi obrotami i na odwrót. Dlatego życie bez krokowego jest ciężkie ![]() |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2007-11-20 08:28:58 Sprawdźcie sobie koledzy sondy lambda, może grzałki padły i sondy są niedogrzane, albo zwyczajnie mają dość i domagają się wymiany. |
mariusz_e Avensis wgw | 2007-11-22 09:57:57 Chciałem sprawdzić jak chodzi sonda, kupiłem taki kabelek:
http://www.allegro.pl/item265725588_interfejs_do_lpg_wersja_usb_kme_dream_bingo_dtgas.html i nie chce się połączyć ze sterownikiem. Ciągle jest brak komunikacji. Zainstalowałem wszystko według instrukcji i buba. |
Artur272a Kutno | 2007-11-22 15:11:14 Jeżeli zmiana portów w Bingo nie pomaga, to zobacz na kompie Menadżera urządzeń czy widzi urządzenie. |
Artur272a Kutno | 2008-01-16 00:03:04 ostatnio poszperałem sobie w necie i na myśl przyszła mi jedna rzecz, a mianowicie czasy emulacji "H" i "L". Przypuszczam że to może być przyczyną mojego problemu. I tutaj generalnie pojawia się kolejny problem, generalnie nigdzie nie znalazłem złotej recepty na ustalenie wartości "H" i "L" - czy ktoś może zasugerować od jakich sensownych wartości zacząć poszukiwania?? |
Artur272a Kutno | 2008-03-23 00:06:33 Witam ponownie
Po ciężki bojach z moją instalacją znalazłem winowajcę Ale problem nadal pozostaje , a mianowicie: powodem jest silnik krokowy. Na zgaszonym autku silnik krokowy jest zamknięty, po odpaleniu samochodu i przełączeniu na lpg powinien pracować, a mój nie chce się podnieść. Nie jest to wina uszkodzonego krokowca, ponieważ zaopatrzyłem się w drugi i sprawa wygląda tak samo. Silniczek jakby buczał, ale nie chce się podnieść z pozycji wyjściowej. Co ciekawe postanowiłem go lekko wcisnąć i dopiero odpalic autko, co zaowocowało ładną pracą silniczka. Niestety taki stan utrzymywał się do czasu aż zgasiłem samochód. Po ponownym odpaleniu i przełączeniu na lpg problem wraca, auto się dusi a silnik krokowy stoi w pozycji zamkniętej. I nie wiem w czym tkwi problem Czyżby centalka LPG ?? Pozdrawiam |