Problem z sygnalizacja otwierania i zamykania centralnego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na jednej z fotorelacji opisane jest jak podlaczyc sie przekaznikiem centralnego pod swiatla awaryjne. Problem tkwi w tym ze w moim przekazniku jest 1 wyjscie, a potrzebne sa 2 na lewa i prawa strone.
Wiadomo ze niemoge zewrzec lewej i prawej strony na 1 wyjsciu z przekaznika bo wlaczajac kierunek bede blyskal wszystkimi.
Pytanie brzmi:
Jak to obejsc ??
Lub gdzie wpiac sie przewodzikiem coby byla gitarra ??
  
 
niema elektryka który by podpowiedział ??
  
 
gwoli scislosci to nie pod awaryjne, tylko pod kierunki;p czarny z zielonym i czarny z bialym paskiem na wiazce z zespolonego jak dobrze pamietam w mk5/6. jak masz wyjscie jedno przewodowe z centralki to porostu rozdzielasz je przez diody, i gotowe...


-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2008-03-30 23:25:05 ]