MotoNews.pl
  

126p - kopci - czyzby uszczelniacze ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

zlozylem świeży silnik i... kopci :/

teraz jestem podczas ponownego rozbierania - pierscienie wyglądają ok, cylindry również .

Jedyną praktycznie opcją jaka mi pozostała są uszczelniacze zaworów ssąsych - czy jest mozliwe ze przez walniete uszczelniacze silnik moze mocno kopcic ? prawie jak dwusuw :/ - na wolnych nic, ale jak tylko dodasz gazy odrazu chmura
  
 
jak kopci na "niebiesko" (biało) to bardzo prawdopodobne ze uszczelniacze.miałem tak w pugu106R i kopcił jak lokomotywa
  
 
a dotarty on?
  
 
przejechał jakies 300-400km, jest "luźno" spasowany, ale to nie jest to
  
 
a zapłon jak ustawiony masz? jak masz mechaniczny to sprawdz czy dziala reg. odsrodkowy
  
 
zapłon jest ok
  
 
bankowo uszczelniacze/prowadnice - kopci przy odjęciu gazu :/
  
 
no to logiczne - wtedy masz duze podcisnienie.
  
 
Cytat:
2008-04-12 18:48:18, jaqo pisze:
no to logiczne - wtedy masz duze podcisnienie.



no to prowadnice bo w starych maluchach nie było uszczelniacza tylko jakiś badziewny oring i nic nie kopciło
  
 
Odwrotnie załozone pierścienie Szczególnie drugi i trzeci licząc od góry;]
  
 
Cytat:
2008-04-13 00:45:25, simon_pg pisze:
Odwrotnie załozone pierścienie Szczególnie drugi i trzeci licząc od góry;]



to to bym po ciemku wlasciwie zalozyl

są "topem" do góry
  
 
Jak go odpalasz rano po nocnym postoju to kopci odrazu czy dopiero po chwili?
  
 
odrazu kopci