Najnizej polozona wtyczka w RS2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No wlasnie, jest przy pompie od wspomagania i wklada sie ją od spodu,
i baaardzo latwo jest ja zgubic, wylamac najszybciej w zimie na zamarznietym sniegu, i to wlasnie mi sie przytrafiło dwa lata temu.
Od tego czasu to cos jest rozlaczone. Moze mi ktos powiedziec co to jest??? wyglada na jakis czujnik. Zainteresowałem sie tym bo bardzo ciezko mi zaczelo dzialas wspomaganie w zimie, tylko na zimnym silniku i tylko w....lewo. Wymiana oleju nic nie dała. ...help
  
 
cz ciśnienia
  
 
czy jak to podlacze to wspomaganie zacznie mi dzialac jak nalezy???
  
 
Nie,ten czujnik ma za zadanie podniesc obroty silnika jesi ma ciezko przy skrecaniu.
  
 
no to co moze byc powodem ze wspomaganie nie dziala na zimnym silniku, po kolo 500 metrach zaczyna byc normalnie....ostatnio to juz w obydwie strony nawala ale nic nie skrzeczy ani nie stuka nie ma luzów...
  
 
Cytat:
2008-04-07 22:36:37, diampl pisze:
no to co moze byc powodem ze wspomaganie nie dziala na zimnym silniku, po kolo 500 metrach zaczyna byc normalnie....ostatnio to juz w obydwie strony nawala ale nic nie skrzeczy ani nie stuka nie ma luzów...



Pompa zuzyta moze byc i za male cisnienie wytwarza


[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2008-04-07 23:05:36 ]
  
 
ja jezdzilem dlugo z odpietym czujnikiem bo nie chcialo mi sie lutowac kabli - jedyny objaw jest taki ze przy ostrym skrecie na postoju spadaly obroty, po podlaczeniu komputer podnosci w tym momencie obroty na jalowym i w efekcie mamy caly czas rowne obroty pomimo krecenia kierownica w miejscu.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------