Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
karp2000 Łódź | 2008-04-05 13:13:31 jest to escort 93 rok, jednopunkt |
![]() nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2008-04-06 08:57:06 Witam
Hmm przeczytałem to co napisałeś i w końcu nie wiem jak Ty ściągnąłeś ten rozrząd-ja zawsze robiłem w ten sposób że:odkręcałem osłonę paska rozrządu(dwie śruby na klucz 10) potem brałem klucz 13 i popuszczałem napinacz paska rozrządu który to sam się zluzuje a jak nie to trzeba go lekko w stronę kabiny pchnąć i problem paska z głowy. Jeśli chcesz zdjąć pasek z koła zębatego wału korbowego to najpierw musisz zdjąć koło pasowe na którym jest pasek alternatora a więc popuszczasz alternator pasek się luzuje więc go zdejmujesz a potem odkręcasz to koło pasowe zdaje się kluczem 22 lub 19 i dopiero teraz zabierasz się za dolną część osłony paska rozrządu i tam jest potrzebny imbus-jak się z tym uporasz to pasek rozrządu jest twój. Pozdrawiam |
![]() kris-kzn Ford Escort MK5 105KM Łódź | 2008-04-06 10:46:21 co do śruby przy kole pasowym mi też ciężko szło ... to wrzuciłem na 4 zaciągnąłem ręczny i jakoś poszło a co do paska rozrządu jak chcesz zdjąć z wału to tak jak pisze nowypn ![]() cięzki dostęp mówisz... ja rozebrałem cały silnik 1,6 bez kanału i jakoś problemów nie miałem szczególnych ;] pozatym jak to mówią chcieć to móc nie? ![]() pozdrawiam |