| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
her_us 126p Jelenia Góra | 2003-07-17 01:18:06 CZe.Scigal sie ktos moze maluchem seryjnym (heh tylko kto tu ma serie PS.Post na relaks |
Putin Kraków | 2003-07-17 01:43:35 ja mam serie..scigalem sie z trampkiem..ale on byl troche robiony..tyle ze on jechal z pasazerem..coz malec..nie mial szansy!!! |
Bratek Megan Cabrio Ostrow Wielkopolski | 2003-07-17 02:32:24 ciekawe jak by to wygladalo na 400m ale wydaje mi sie ze trampek jes lzejszy |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-07-17 08:58:47 Na mój gust to nawet dłubnietym maluszkiem mieli byśmy problemy ze ścignięciem "mydelniczki". Takie sa realia. Silnik jest dość ciekawym nośnikiem mocy!! A może ma któś z Was znajomego jeżdżącego mydelniczką?? Może sprawdzimy jak to wygląda w praktyce?? |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-07-17 09:31:12 W Wartburgu jest silniczek o pojemności około 1000cm3. A moc to 46km!!! |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2003-07-17 09:41:25 Hmm w wartburgu chyba były 2 rodzaje silników 1000 cm i 1300. A w trabancie 601 (ze skrzynia przy kierownicy) i 1100 z volksvagena polo (ze skrzynia w podlodze). Moj ojciec mial kiedys trampka tego słabszego i mowił ze na rozwalonym tłumiku to to autko prawie już latało |
Bukson F&F Wolny Słuchacz :) Polonez 1500 Bełchatów | 2003-07-17 10:07:39 W łodzi miałem okazje jechac za trabim 1.1 to ledwo co go doganialem,a trabi 601 przy porobionym maluchu to siada
Wiem bo sam tego doswiadczyłem |
Lava1 Felicia Combi / Mond ... Wrocław [Kiełczów] | 2003-07-17 13:28:35 No niestety musze potwierdzić wasz obawy - Trampek 601 z dwusuówem pod maską wyj... nas (kierowców maluszków) bez problemu. Co tu duzo mówić dwusuwy dużo lepeij i szybciej się wkręcają w obroty. Wytsraczy tylko że ktoś ma dobrze utrzymanego trampa i maluszek nie ma większych sans - cały czas mówię o serii. Trzeba tez zaznaczyć ze trampek jest lżejszy od maluszka
Niestety i przy przeróbkach seryjnego silnika nie mamy szans - dwusuwy dużo lepiej się "tuninguje" przez co tarbanciki swego czasu brały czyynny udział w rajdach robiąc niesamowita furorę. Co zaś się tyczy Trabanta Polo 1100 - to poprostu silnik z VW Polo i po ściągnętym ograniczniku, mój znajomy ze mna na prawym fotelu lekko wycisnął 180 km/h (BEZ PYTAŃ). Miałem nawet ochotę sprzedać szybko kaszlaczka i qpić Trampka Polo - ale narzie się wacham |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-17 14:46:13 z tym tuningiem to rzeczywiście prawda, widziałem na tuning szoł w Katowicach jakiegoś trampka(przywieźli go na lawecie) - dopieprzał niesamowicie |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-07-17 15:31:34 Przede wszystki mchodzi o stosunek mocy do wagi.Trabi ma o wiele korzystniejszy |
her_us 126p Jelenia Góra | 2003-07-17 15:35:29 Niedlogo bede mial okazje z tramkiem sie zmierzyc dlatego pytalem czy ja jakiekoliwek szanse.Widze ze fsm nie ma mnic do gadani |
dooh F&F Sympatyk GM Korsa Gliwice | 2003-07-17 20:06:50 Jescze jak trafisz na PoloTrabiego to nie bedziesz mial czasu biegu zapiac jak ci zniknie...ja tam jednak wole sie wozic wloskim coupe niz katronem co brzmi jak kosiarka zyłkowa... |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2003-07-17 22:53:41 Nie zyłkowa!!! Jeśli już to niezła piła spalinowa!! Mój ojciec powoził wartburgiem przez 16 lat. Pamiętam do tej pory dźwięk tego silnika i nie zapomne przyspieszeń autka!! Poprostu szło jak opentane!! |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-18 00:52:41 ja słyszałem opowieść /z 50-tej ręki/, jak trabant się rozbujał gdzieś na prostej i odfrunął |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-18 01:12:37 no istotnie, moce większe, przejeździłem ze znajomym na jego motocyklu yamaha (250 ccm, jakoś 50 KM z tego co pamiętam) jakieś 500 km i on cały czas hamował silnikiem... (tzn wtedy, kiedy wogóle hamował |
schwepes F&F Sympatyk zezłomowałem Kraków | 2003-07-18 01:16:11 co do możliwości silników 2suwowych wystarczy zerknąć na klasę motoGP - 500cc dwusów lub 990cc czterosów.. |