[S] Silnik OHV z projektu Polonez EFI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co wchodzi w skład zestawu - kompletny blok z kołem zamachowym , jak ktoś będzie chciał to dorzucę sprzęgło, głowica , kolektor ssący mojego pomysłu z wtryskami,przepustnicą bez kolektora wydechowego.
Co silnik ma zrobione - portowane kanały, wypolerowana komora spalania, odelżone i wypolerowane zawory, rajdowy wałek rozżądu od grabowskiego (jaki jest jego stan nie mam pojęcia), spasoawne kanały z kolektorami. Kolektor ssący wg mojego autorstwa - wstryski z Peugeota 205GTI, regulator ciśnienia paliwa z mitsubishi lancera, przepustnica z Forda DOHC, czujnik położenia przepustnicy mitsubishi lancer. Koło pasowe GLI abimex wraz z dołożonym czujnikiem wału.
Silnik ma nowe panewki i szlif wału - od wymiany jest ok 500 km upalania, olej półsyntetyk.

Cena - 300 zł za wszystko (bez alternatora) , ew jeśli ktoś chce kupić pojedyńcze graty to też mogę sprzedać. (kwestia dogadania się)


[ wiadomość edytowana przez: swiety93 dnia 2008-04-30 13:12:37 ]
  
 
Silnik poszedł , kolektor z GSI też - został kolektor EFI z wtryskmi oraz czujnikami - cena 70 zł do negocjacji.
Kolektor z przepustnicą z Forda DOHC 2.0, linka od gazu, czujnik temp płynu mitsubishi lancer, wtryski peugeot 205 GTI , do tego daję część wiązki od czujników do sterownika.
  
 
sterownik też w tym zestawie jest ? jaki ? jak sie go programuje ?
  
 
No to chyba żart - sterownik za 70 zł z kolektorem ??
A poważnie to sterownik mam zamontowany obecnie w DOHC, jest to moja wydumka bazowana częściowo na megasquircie.

  
 
dlatego się zdziwiłem i zapytałem
ale z drugiej strony bez sterownika, to ciężka rozkmina zrobić sobie efi, łatwiej chyba kupić seryjne graty od mpi...