| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zpetz LOB SYMPATYK x2.5td/vito2.3d Wrocław | 2008-04-29 19:59:33 jak w temacie łączniki dobre czy złe ? ktoś juz je zakładał ? |
Busta Omega Krosno | 2008-04-29 20:04:41 Nie kupuj Kagerów - nie sa najgorsze oczywiście, ale jest lepsza opcja.
Łączniki Hans Pries - tańsze od kagerowskich a wytrzymuja o wiele, wiele więcej. SPRAWDZONE na mojej omie. Moim zdaniem najlepsze z zamienników. Rok czasu pojezdzisz napewno na nich. |
Busta Omega Krosno | 2008-04-29 20:15:41 Niektórzy twierdzą nawet, że łącznik HP to oryginał. Nie wiem ile w tym prawdy, ale naprawde dają rade na naszych ślicznych ściezkach ![]() [ wiadomość edytowana przez: Busta dnia 2008-04-29 20:17:02 ] |
sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2008-04-30 00:20:38
Rok czasu , to po czym trzeba jeździć i ile km na rok, żeby po roku łączniki (niby najlepsze) były do wymiany |
pxj Omega 2,5 TD Katowice | 2008-04-30 00:49:05 Przez rok to pojęcie mało precyzyjne, jeden w tym czasie przejedzie 10k km inny 50k km i to przebieg, a nie czas powinien być wyznacznikiem trwałości. Ja wymieniłem łączniki około 70k km temu (Febi) i do dzisiaj nie stukają. Często za stukanie odowiedzialna jest tulejka wspornika drążka kierowniczego, na co niestety nie wszyscy mechanicy zwracają uwagę. W katalogu Inter Carsu części Hansa Pries występują jako "część zamienna o porównywalnej jakości", a nie oryginalna. [ wiadomość edytowana przez: pxj dnia 2008-04-30 00:50:15 ] |
Busta Omega Krosno | 2008-04-30 21:24:12 sewcio: Wcale nie tak dużo, bo ok 25-30 tysięcy kilometrów.
U mnie spory wpływ mają 17' z oponami na profilu 40 i dość sztywne zawieszenie. Może nie są jakieś super hiper najlepsze - ale na naszych drogach najlepsze zawieszenia sypią się regularnie. Po prostu dają rade jesli chodzi o stosunek ceny do jakości. Jak się dobrze postarasz, to kupisz baaardzo tanio te nłączniki HP porównując na przykład do wspomnianego Febiego. Wymiana banalna, więc do dzieła... kupuj wg. własnego uznania ![]() |
homer171 LOB SYMPATYK Esesman Wrocław | 2008-04-30 21:31:51 Hans pries to jedna z tanszych podrob. i nie ma nic wspolnego z czesciami z wyzszej połki. Choc febi (bilstein) z elementów metalowo gumowych rowniez zadna rewelacja. Co do kagera to marka foty na jej temat sie nie wypowiem. Ale co do elementów zawieszenia to naprawde wiele firm sprawdziłem. I niestety tylko moge powiedziec dobrze o TRW, Lemforder, Boge.Tak samo do czesci z hurtowni APS z czestochowy sprzedaja chinska lipe na maxa. |
Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2008-04-30 22:15:41 |
Mr_B MV6 kombi+LPG Koszalin | 2008-04-30 23:03:31 Kager chyba nie jest producentem a tylko pakowaczem, pewnie mozna trafić tam na różne marki tylko bez logo. |
zpetz LOB SYMPATYK x2.5td/vito2.3d Wrocław | 2008-04-30 23:32:13 no nic ! wstawione zostały kagery poprzednie były delphi jak szybko sie rozlecą to nastepnym razem wezme delphi bo na nich przekulałem do tej pory 38 tys |
omegabmaks LOB MEMBER omega B 2.5 TD Warszawa | 2008-05-05 12:48:20 Jeśli, ktoś chce skorzysta. Zawsze, przed zamontowaniem, przeguby kulowe smarowałem i smaruję w taki sposób, aby nie uszkodzić osłony gumowej. Strzykawka, gruba igła, mieszanka towotu i WD40, wprowadzam iglę przy trzpieniu przegubu. W dawnych czasach w przegubach kulowych montowano kalamitki. Obecnie wszyscy montują "surowiznę".
Co do wyrobionych przegubów drążków skrętnych stabilizatora, proponowałbym sprawdzenie luzu "silent bloków" stabilizatora, luzów w układzie kierowniczym i zawieszeniu. |