[k] tłok na 3 szlif fabryka do 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
j.w.
moze gdzies u was w sklepach idzie dostac jeszcze.. piwo dorzuce za fatyge znalezienia
  
 
Tu jest numer do sklepu w Bielsku Białej niedaleko fabryki. Moze beda cos miec. tel. 33 813 20 42.
  
 
Ja ostatnio tu zakupiłem tłoki z przesyłką sworzniami i pierścieniami wyniosło mnie to 140zł za tłoki od bisa a wykonanie naprawde rewelacyjne
  
 
@skamils, nie maja niestety.
@Try3ek, ale to jednak nie fabryczne. jak nie znajde to sie moze skusze..

thx i szukam dalej
  
 
użytkownik ruff ma tłoki na 3 szlf
  
 
próbowałeś dzwonić do Gorzyc?? 015 836 02 58
  
 
a ja sie przyczepie i zapytam do czego ten tłok? Kolega ma chyba do WSKi, moze byc?

Edit: uzupełnienie tytułu. a co do WSK to albo 125 i 3 biegi albo 175 i 4 biegi.

[ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2008-04-25 21:34:35 ]
  
 
@ Cehu, jestem w kontakcie z Ruffem
@ rallymike'u, jutro tyrkne bo nie mialem w sumie takowego namiaru..
@ kosa, do czegos takiego jak Fiat 126p potrzebuje ale zapytaj znajomego czy nie ma czasem do tej wsk calego silnika bo poszukuje(tylko 175 i 3 biegówka). na priv sie z tym wątkiem przeniesmy :>
  
 
Cytat:
2008-04-24 23:56:54, Try3ek pisze:
Ja ostatnio tu zakupiłem tłoki z przesyłką sworzniami i pierścieniami wyniosło mnie to 140zł za tłoki od bisa a wykonanie naprawde rewelacyjne



A świnie latają.
  
 
to co takiego Ci sie nie podoba w tych tłokach i ich wykonaniu??
  
 
@kosa, tytulu nie uzupelnialem tylko gdzies chyba niedoczytales ze do 126p szukalem. i tak na marginesie 175 byly 3biegowe i takiej tez szukam
  
 
Cytat:
2008-04-25 23:25:53, Try3ek pisze:
to co takiego Ci sie nie podoba w tych tłokach i ich wykonaniu??



Masakrycznie żałosne wyniki z prób na hamowni w śp. Andorii.
  
 
Cytat:
2008-04-26 05:52:50, MikeVTi pisze:
@kosa, tytulu nie uzupelnialem tylko gdzies chyba niedoczytales ze do 126p szukalem. i tak na marginesie 175 byly 3biegowe i takiej tez szukam



co do tytułu - to nie jest forum dotyczace jednego modelu auta i warto pisac czego post dotyczy (o regulaminie nie wspominajac). A nie doczytalem, bo nie znalazlem odpowiedzi na pytanie do czego ten tlok, w zwiazku z tym zadalem pytanie. Udzieliles odpowiedzi na pytanie - uzupelnilem tytul postu. wsk
a tu masz dowod, ze 175 mialo 4 biegi (nie wiem dlaczego na tej stronie nikt tego typu informacji w innym miejscu nie zamiescil).
  
 
Cytat:
2008-04-26 07:46:59, Krzemowy pisze:
Masakrycznie żałosne wyniki z prób na hamowni w śp. Andorii.



A skad pewność że to akurat wina tłoków?? bo mam taki zestaw i jak narazie nie narzekam, choc zestaw na 700 to jest wiec też inna bajka. Jedno jest dobry w tych tłokach mają identyczną mase
sorka za ot
  
 
hmmm wydawało mi sie za napisałem w tytule "do 126p". nie widzialem tam edycji niczyjej.ale jesli ja tego nie napisalem to prosze o wybaczenie, nie bylo to specjalnie.

w wsk i shl montowano te same silniki. byly 125 i 175. te ostatnie byly w formie 3 i 4 biegowej. wiec nie bede sie klocic czego szukam bo szukam 3 biegowego - o tego:

Przeniesienie napędu z silnika na sprzęgło: łańcuchem tulejkowym 3/8" x 7,5 o 48 ogniwach
Przełożenie: 2:1 (z=34 : z=17)
Sprzęgło: 4-tarczowe, korkowe, mokre
Skrzynia biegów: 3-stopniowa z kołami stale zazębionymi
Przełożenia:
1 bieg: 2,89
2 bieg: 1,47
3 bieg: 1
Przeniesienie napędu ze skrzyni biegów na koło tylnie: łańcuchem 1/2 " X 7,75 o 122 ogniwach .
Przełożenie 3.36 (z=47 : z=14)
Całkowite przełożenia między silnikiem a tylnym kołem:
1 bieg: 19,420
2 bieg: 9,869
3 bieg: 6,714
Ciężar silnika z osprzętem i skrzynią biegów: 27 kg



Mam taki w garazu i moj tata na nim jezdzil i mial 3 biegi, moje mama na nim jezdzila i mial 3 biegi i teraz ja chcialbym na nim pojezdzic i tez chce wsadzic 175 3 biegi
niewazne

tłoka tu szukam do malca i nadal szukam bo trza silnik reanimowac

Cytat:
2008-04-25 16:29:35, rallymike pisze:
próbowałeś dzwonić do Gorzyc?? 015 836 02 58


nie ma takiego numeru...

[ wiadomość edytowana przez: MikeVTi dnia 2008-04-26 12:25:32 ]
  
 
Cytat:
2008-04-26 11:59:27, Try3ek pisze:
A skad pewność że to akurat wina tłoków?? bo mam taki zestaw i jak narazie nie narzekam, choc zestaw na 700 to jest wiec też inna bajka. Jedno jest dobry w tych tłokach mają identyczną mase sorka za ot



A stąd panie magistrze że zajmował się tym sztab bardzo dobrych specjalistów(z częścią z nich pracuję obecnie) więc skoro tak orzekli to widocznie tak jest, poza tym tłoki z Gorzyc w tym samym silniku wytrzymują bezproblemowo(z drugiej strony tłoki jakiejś koreańskiej firmy leciały jeszcze szybciej niż wynalazki pana Złoteckiego).

PS. Mierzyłeś chociaż czy trzyma toto wymiary?
  
 
zostały pomierzone i poważone, napewno oby dwa miały takie same wymiary nie wiem tylko ile odbiegają od orginału. Przypuszczam tylko ze poprostu mogą szybciej paść ale patrząc na to że wyczynowe silniki tak nie robią wielkich przebiegów to spokojnie można je stosować, to moje zdanie...choć pewnie coś wiecej będę mógł powiedzieć po jakimś czasie.