Rany Boskie!!!!! Jak ściągnąć kierownice w MKVI z SRS!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak ściagnąć to COS czyli kierownice!! za cholrere nie dje rady... Proszę o pomoc. Pilnie. Dzieki i pozdrawiam. Adam
  
 
odłaczasz (-) z akumaulatora, czekasz minute..................... odkęcasz dwie śrubki o barxzo małuch łabach od spodu kiery lekko podważasz poduchę i odczepiasz kabelek z ładunku.
Jak poniesiesz poduchę widzisz śrubę ( chyba 19 ), odkręcasz i trzymasz kierą przy odkrecaniu aby się stacyjka nie złamała wyjmujesz śrubę delikatnie ( jak się da ) od dołu powolutku i równomiernie "pukasz" od dołłu w ramiona kiery...... jak poczujesz ze juz delikatnie schodzi to z resztą sobie poradszisz. A cha uwazaj na tasmę pod kierą aby jej nie sfatygować


[ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2005-08-04 08:56:37 ]
  
 
Odkopie troche...ma znaczenie czy odłaczam plus czy minus? i po drugie...chce zdjac poduche bo mam luz na kierze, ale taki nietypowy...wystepuje tylko wtedy gdy kiera jest do góry nogami i jest to luz wzdłużny - to znaczy jak pociągam za kiere to troche wychodzi przy czym nie ma luzu na kolumnie bo ani drgnie (nie widac luzu w komorze silnika ani pod stacyjką) czyzby na srubie mocujacej?
  
 
ap ap
  
 
Z mojej autopsji, też myślałem że mam luzy, ale po oddaniu Essiego na kanał okazało się, że to nie luzy a zrypany wachacz. Potem zbieżność i wszystko jak ręką odjął.
Więc to nic pewnego czy to takie niezwykłe luzy

p.s. Jak ja odczepiałem kierownicę to obydwa bieguny po co ryzykować

Pozdrawiam.