Ile pali 1,5 16v benzynki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuję informacji ile pali benzyny 1,5 16 v w mieście bo chyba zrezygnuję z jazdy na LPG .Proszę podajcie informacje z własnego doświadczenia a nie jakieś tam z książek.Cena benzymy leci w dół a LPG nic się ruszyć niechce.
  
 
Mój przy takich krótkich przelotach kotłuje 13 - 14 litrów na setke, po mieście oczywiście, i nie mam gazu.
  
 
to chyba masz coś nie tak z autkiem bo mi pali 11 l ale LPG
  
 
Ja na trasie jak jade to za 50 zł na benzynie zrobie 150 km. Na gazie robie za tę samą cene 250 km. Wogóle na benzynie mi sie nie opłaca jeździć, a już wogóle w mieście. Wskazówka zachowuje się jak by w baku było miejsca na 15 litrów wachy. Spada momentalnie.
  
 
Na trasie jak jechałem do 130 km/h palił mi około 6,5 litra. W miescie 10-11
  
 
Cytat:
2008-11-19 22:58:53, Rospur pisze:
Potrzebuję informacji ile pali benzyny 1,5 16 v w mieście bo chyba zrezygnuję z jazdy na LPG .Proszę podajcie informacje z własnego doświadczenia a nie jakieś tam z książek.



Niecałe 9,5l w Krakowie w lecie. Tyle że to jest wynik z przed kilku lat kiedy auto nie miało instalacji LPG.
  
 
Cytat:
2008-11-19 23:19:02, Gacolot pisze:
Mój przy takich krótkich przelotach kotłuje 13 - 14 litrów na setke, po mieście oczywiście, i nie mam gazu.


o jakieś 2-3 literki za duzo. koleżka Gacuś nie napisał jeszcze stylu jazdy

Przy okazji: bo akurat szukałem wątka o paliwie , przedstawię jak to wyglada u Mnie w 2.0
Przy moich przelotach (jazda praktycznie tylko miejska ale spokojna, z daleka widoczne światła więc praktycznie idzie wyczuć tak zeby sie nie zatrzymywać ) 4-5km do celu i tak samo z powrotem 11 literków bierze. Prawie całą droga na wzbogaconej miesznace, tymbardziej ze od czasu wymiany czynnika chłodzącego, wskazówka temperatury jeszcze oporniej idzie w górę...
Trasa: brak danych

na koniec:
Od czasu kiedy paliwko poleciało w dół a po drodze do roboty, rozbudowała sie stacja Shella , na próbe zaczołem tankować V-Powera (3-4 krrótkie rozmowy z Panami "wkładajacymi węża " dobre opinie klientów) i... teraz Ja Sam jestem bardzo pozytywnie zaskoczony zjawiskami, które temu towarzyszą
Spalanie zeszło o literka w dół, (ostatni pomiar: zatankowałem 14,6 litra -- zrobiłem dokładnie 145km ) a i zimny silniczek w fazie rozgrzewania, pracuje bardziej kulturalnie i równo - mniej drgawek Samo odpalanie jakby nawet i lepsze.
Żadna Ameryka to nie jest, ale efekty Są odrazu odczówalne.
Wczesniej tylko stacja BP.

Sumując: wszystko się rekompensuje a nawet wychodzi na lepiej. Bede dalej obserwował i badał to zjawisko...
Pdr.




[ wiadomość edytowana przez: franko25 dnia 2008-11-20 00:21:37 ]
  
 
jak mój zejdzie poniżej 9 l to jeżdze na benzynce
  
 
Cytat:
2008-11-20 00:30:21, Rospur pisze:
jak mój zejdzie poniżej 9 l to jeżdze na benzynce


A jaki celu ku temu idzie ? jakieś problemiki z gazzzikiem ?
  
 
mam dostęp do paliwka po 3.2 zł a lepiej się jeżdzi na benzynce lepsiejsz moc
  
 
Tylko żeby ten sprit nie był taki jak kiedyś do Favorita tankowałem, co mi gumowe przewody porozpuszczał
Co do spalania mojego to:
Miasto(Katowice): 8.5l Banzyny, 9-10l gazu
Trasa:7-7.5l banzyny(max 120km/h), 8-9l gazu.
Wynik w 100% zadowalający, ale instalacja ma 3 lata i zrobione ok.7000km, same auto zaś 76000km przejechane.
Zobaczymy jak to będzie wyglądac w przyszłości.
  
 
wstyd ! marnotrawcy
ja tankuje od 1,5 roku tylko vp racing z shella bo mam po 3 zł auto mi pali około 8 w mieście ... na trasie 6 czasem mniej
i bujdy to nie są !
wracając z gumą z iłek miałem pusty bak tankowaliśmy zaraz za iłkami 13 litrów bezsiarkowego na statoliu na totalnie prawie pusty bak bo sie zaczynał z lekka dławić i guma dojechał na tym do SoSNoWcA ja jeszcze do Katowic i w nocy do Chorzowa robiąc w sumie 217 km co dało zaskakujące 5,99 !!
  
 
Cytat:
2008-11-20 11:12:45, greenberg pisze:
wracając z gumą z iłek miałem pusty bak tankowaliśmy zaraz za iłkami 13 litrów bezsiarkowego na statoliu na totalnie prawie pusty bak bo sie zaczynał z lekka dławić i guma dojechał na tym do SoSNoWcA ja jeszcze do Katowic i w nocy do Chorzowa robiąc w sumie 217 km co dało zaskakujące 5,99 !!


... gdzie jeszcze po drodze chwyciły nas dwa gigantyczne korki, chcociaz w drugim przypadku było nawet z górki

Markus_SK
Niezłe wyniki!
Moich osiagów na trasie nie znam, bo co tylko wyskoczę ,dostaję bryka ostro w kopytko - na przepał!

  
 
przy oszczednej jezdzie mam 5,5
przy dynamicznej i powiedzmy cyklu mieszanym nie spalił mi wiecej niz 7
w samym miescie 100 km jednorazowo nie jezdziłem ale zakładam ze trzeba by było te wyniki pomnozyc razy 2
  
 
Jak jeździłem na benzynie to Eserak palił mi tyle ile wlałem , hehehe. No a tak na poważnie to w cyklu mieszanym ok 8 l, natomiast w mieście potrafił nawet i 11 l spalić.

Cytat:
... przy oszczednej jezdzie mam 5,5



Nigdy nie udało mi się takiego wyniku osiągnąć, może kolega Pawel12356 podpowie jakiś sekret, żebym mógł osiągnąć taki wynik
  
 
Ja mam co prawda 1,6 16V, ale jest to prawie taki sam silnik
i tak:
w mieście od 8,0 do 11 (w korkach z klimą)
w spokojnej trasie 7,5 (do 110km/h), 8,5-9,0 (przy częstym butowaniu przy wyprzedzaniu)
  
 
Cytat:
2008-11-20 15:18:46, Michal7e91 pisze:
Jak jeździłem na benzynie to Eserak palił mi tyle ile wlałem , hehehe. No a tak na poważnie to w cyklu mieszanym ok 8 l, natomiast w mieście potrafił nawet i 11 l spalić. Nigdy nie udało mi się takiego wyniku osiągnąć, może kolega Pawel12356 podpowie jakiś sekret, żebym mógł osiągnąć taki wynik


ecodriving -zmodyfikowany na potrzeby espero oraz przede wszystkim obserwacja sytuacji na drodze-to wszystko
o stanie technicznym nie wspominam -bo musi byc bliski ideału
  
 
Cytat:
2008-11-20 21:00:56, JaRabbit pisze:
Ja mam co prawda 1,6 16V, ale jest to prawie taki sam silnik i tak: w mieście od 8,0 do 11 (w korkach z klimą) w spokojnej trasie 7,5 (do 110km/h), 8,5-9,0 (przy częstym butowaniu przy wyprzedzaniu)



z tym bym się zgodził ale niestety espero to nie nowoczesna konstrukcja - nowe auta o tej mocy lub nawet lekko wyższej palą w granicach 5-6l w trasie czyli jakieś 1,5 do 2 l mniej ale na LPG to i tak epero jest nie do pobicia -nawet TDI moze się schować
  
 
Cytat:
ecodriving -zmodyfikowany na potrzeby espero oraz przede wszystkim obserwacja sytuacji na drodze-to wszystko



Dzięki za wskazówki. Raczej nigdy nie zastanawiałem się, żeby jeździć techniką ecodivingu. Palił sporo więc założyłem LPG, ale może spróbuję kiedyś tej techniki.

Cytat:
... na LPG to i tak epero jest nie do pobicia -nawet TDI moze się schować



Święta racja kolego - od momentu kiedy zamontowałem LPG zacząłęm częściej i więcej jeździć, wiadoma sprawa niższe koszty
  
 
Moja gablota łyka średnio 8.5lPb/100km
75% trasy to miasto gdzie do pracy mam ok.7 km
Esperak nigdy nie miał i nie będzie miał LPG