| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OpawelQ HF MEMBER accent Libiąż | 2008-01-29 22:51:58 chcialem sie zapytac ile wam sie podnosi temperatura maksymalnie. chodzi mi o wskaznik na podzialce na desce rozdzielczej.
bo mi dojdzie do nie calej polowy podzialki okolo 1/3 i juz wiecej nie pojdzie. czy jade pomalutku czy pruje 140 to i tak sie wiecej nie podnosi. a jak jest u was ? [ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-13 12:00:33 ] |
kpawel HF MEMBER Accent Warszawa | 2008-01-29 22:55:28 U mnie wskazówka idzie do połowy, mieści się między dwoma kropeczkami.
Tak po około 2-3km jest w połowie ->90stopni Jak nie osiąga połowy zakresy to do wymiany: -termostat -czujnik cieczy wkręcany pod termostatem [ wiadomość edytowana przez: kpawel dnia 2008-01-29 22:57:18 ] |
OpawelQ HF MEMBER accent Libiąż | 2008-01-30 06:43:51 termostat wymienilem niedawno ale nic to eni zmienilo dalej jest jak jest. |
pkp78 HF MEMBER Accent Katowice | 2008-01-30 09:43:59 U mnie tez jeszcze nigdy do polowy nie doszlo chociaz niewiele brakuje tak z mm ![]() |
![]() djgrabek HF MEMBER Accent 1.3 3D Głowno | 2008-01-30 19:34:55 u mnie w Accenciku 1.3 3D nigdy nie widziałem wskazówki przy połowie tak do 1/3 dochodzi maksymalnie |
karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2008-01-30 21:31:01 Przeczysccie styki czujnika temp( jest to czujnik NTC i zasieniadzie styki powoduja wzrost rezystancji czujnika przez co wskaznik na desce pokazuje zanizona temp) chyba ze naprawde nie dogrzewa sie.
U mnie wskazowka jest na 1/2 skali pomiedzy kropeczka a kreska srodkowa i temp wtedy wynosi ok 95st |
rufik HF MEMBER Hyundai Pony Łódź | 2008-01-30 22:30:35 Pony 1.5 MPi i też jak dojdzie do 1/3 skali to jest sukces...
|
Cobra_JM HF MEMBER Hyundai Accent Chorzów | 2008-01-30 23:20:40 Z tego co wiem to w Accencie jest to prawidlowy objaw. Jak wiecej lub za nisko to cos sie dzieje. Ja tez mam w 1/3 skali. |
![]() Turbus HF MEMBER Hyundai SCOUPE GT Sieroszewice | 2008-02-01 12:02:20 witam
a ja mam inny problem:/ moze ktoś mi pomoze moj wskaźnik jest zawsze ponad połową, stało sie to po stłuczce (wymieniłem chłodnice i turbosprężarke) i jeszcze bardzo czesto chodzi mi wentylator, od czego to moze byc? |
OpawelQ HF MEMBER accent Libiąż | 2008-02-04 18:23:23 a po jakim czasie wam zaczyna leciec cieple powietrze z ogrzewania? bo mi po okolo 4, km w zimie. |
Cezar46 HF MEMBER Lantra 1.8 GT Jelenia Góra | 2008-02-04 19:52:52 U mnie ciepełko leci po przejechaniu około 2 km. |
81wilku HF MEMBER Hyundai Accent wodzisław śląski | 2008-02-04 19:55:43 mi tak około 3-4km.
I strasznie mi parują szyby, w szczególności tylna i przednia |
mariop5 HF MEMBER Accent w-wa | 2008-02-20 16:10:59 Ja tez sie dolaczam i pytam. Mam Accenta 1.3 z 99r. Jesli chodzi o temp. silnika u mnie stale (od nie wiem kiedy) nie przekracza 1/3 lub mniej wiecej na godz 11 . Samochod rozgrzewa sie po przejechaniu srednio okolo 5km. Moim skromnym zdaniem jest cos nie tak z termostatem. Wczesniej jezdzilem skoda felicja ktora miala notoryczne problemy z termostatami. Sam ich wymienilem ze 3, 2 razy zamknal mi sie na duzym obiegu (objaw byl taki jak teraz w Accencie tj. samochod rozgrzewal sie po okolo 5 km i byl notorycznie niedogrzewany tj. powietrze lecialo cieple a nie ukrop jak powinno byc w Felci) i raz na malym (skutek byl taki ze chlodzenie bylo tylko podczasz szybkiej jazdy a w korkach dochodzilo do czerwonej kreski)...powracamy do Accenta bo o nim mowa na forum. W tym roku mam dosc powazny problem z zaparowanymi szybami. Dochodzilo do tego ze para wodna skraplala mi sie na przedniej i tylnej szybie. Posluchalem sie i przeczyscilem kanaly odpowietrzajace przy przedniej szybie i chyba lekko pomoglo natomiast caly czas wydaje mi sie ze jezdze na niedogrzanym silniku. Ostra jazda i stanie w korkach nie powoduja zalaczania wiatraka na chlodnicy. Wskaznik temp. cieczy ani drgnie (jest zawsze tak na godz. 11. Silnik jest cieply i chlodnica tez a powinny byc bardzo dobrze gorace (przynajmniej silniki cos okolo 80-90 stopni). Ogrzewanie przy tym moim zdaniem dziala srednio i aby odparowac wszystkie szyby czasami trzeba przejechac ok. 20-30. km. Czy Accent tak ma czy caly czas jezdze na duzym obiegu (tak mi sie wydaje) ???
p.s. Jesli to termostat czy dam rade go sam wymienic? W Skodzie bylo to dziecinnie proste a nie wiem jak jest "Hultaju". Czekam na opinie innych jak to jest z tymi temperaturami i czy czasem nie czeka mnie wydatek. Byc moze uda mi zlapac paru uzytkownikow gdzies po drodze to sie dopytam co i jak. Pozdrawiam. |
OpawelQ HF MEMBER accent Libiąż | 2008-04-29 19:41:28 no dziwna sprawa z tymi hyundaiami moze poprostu producent popelnil jakis blad i nic sie nie bedzie dalo zmienic. np jak bylem w firmie gazowniczej z problemem ze pozno mi sie przelancza auto na gaz to mi powiedzial ze w ogrzewania leci mi za slabe cieplo ze powinno byc gorace i ze musze miec cos popsute z ogrzewaniem.
ale co to jest to do dzis nie wiem. |
slawekb1 HF MEMBER HYUNDAI ACCENT GT Kętrzyn | 2008-04-30 19:04:05 Cześć! Do mariop5. Powodem parowania szyb może być wilgoć w środku, uruchomiony nawiew wewnętrzny...Sprawdź wykładzinę i zajrzyj na dno bagażnika!Pzd!Z tego co zauważyłem, to od 3 lat wskaźnik mam przed połową. Musi być b. gorąco żeby załączył mi się wentylator i.... wszystko na pewno jest ok! |
kml HF MEMBER Accent 3D wAw | 2008-05-17 10:14:21 Accent 2 1.3 wskaźnik zawsze stoi ciut poniżej środka bez wzgledu na warunki i jak dla mnie to tak powinno być. Temp silnika to połowa skali i tak powinno stać. |
e-gen HF MEMBER Kamieniec | 2008-05-17 13:27:41
Termostat zaczyna się załączać przy 82 stopniach |