| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-05-01 15:49:12 1,8TD 90KM pompa lucas (bez przeplywomierza)
Jak w temacie - Slabizna, spadaja obroty. Na jalowym do okolo 4000 da sie rozkrecic, obciazony - na kazdym biegu od 2000 do 3000 szarpie i muli. Filtr paliwa pod koniec lutego byl zmieniany. Zauwazylem ze jak na wlaczonym zaplonie nacisne ze 2 razy reczna pompke to guzik zostaje w dolnym polozeniu, po odpaleniu tez jest na dole i pozostaje tak do zgaszenia i po okolo 30 sek. dopiero roznie. Mial ktos podobna historie w TD? Ta reczna pompka jest ciekawa, konkretnie to jej "zapadanie sie". Wydlada to tak jak by sie wielkie podcisnienie tworzylo z powodu jakiegos przytkania. Co Wy na to? |
cinus Sympatyk FEFK Ford Escort podlasie | 2008-05-01 16:01:58 może korek zbiornika paliwa powietrza nie puszcza ,wprawdzie nie w escorcie ale miałem kiedyś podobne objawy że diesel się zaczął mulić po chwili zgasł i właśnie korek był winny |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-05-01 16:09:57 Raczej nie - mialem tak przed zatankowaniem i teraz tez po dolaniu 40l. No ale zobacze i to. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-05-01 18:32:19 No to sobie odpowiem. Moze komus sie przyda...
Tak konkretnie to smok sie zasyfil na amen. Doraznie dmuchnalem w strone zbiornika i moc wrocila. Do 5500 kreci bez zajakniecia. Docelowo bez solidnego czyszczenia zbiornika i smoka sie nie obedzie. |