Czy to pompa paliwa?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wydaje mi się,że mam problem z pompą paliwa, skończyła mi się benzyna i przejechałem na samym gazie około 50 km, wieczorkiem chciałem pojechać po benzyne na stacjie i odpalałem go z gazu(z oporami) i nie słyszałem po włączeniu zapłonu specyficznego krókiego buczenia. Kiedy wlałem do niego benzyne nadal niechce jeżdzić na benzynie. Czy to pompa paliwa? HELP!!!
  
 
wlasnie kolego zajudlales pompke czyt.zatarles...teraz to tylko szykowac ok 150 pln i jechac po nowa...gratuluje
  
 
No jak dl am,nei tez pompa padla, dla pewnosci jeszcze bym tylko bezpiecznik sprawdzil, zebys sie nie zdolowal jak nowa wsadzisz i nie zadziala
  
 
Bezpiecznik sprawdzić można, aczkolwiek jak mi się zjarała pierwszy raz to wywalało właśnie bezpiecnzik non stop, a później przestało...
  
 
Cytat:
2006-12-19 09:32:22, Walus pisze:
Bezpiecznik sprawdzić można, aczkolwiek jak mi się zjarała pierwszy raz to wywalało właśnie bezpiecnzik non stop, a później przestało...


Ja mam taki sam problem jak kolega majkel2420. Bezpiecznik, który mi się spalił znajduje się w skrzynce wewnątrz kabiny przed lewym kolanem... Szukać jeszcze innego czy to ten?

A istnieje możliwość, że ta pompa się zapowietrzyła, czy rzeczywiście się już zatarła?
  
 
Zalej pół baku i kręć kilka razy
  
 
Cytat:
2008-05-03 15:11:09, Zoltar pisze:
Zalej pół baku i kręć kilka razy


Najlepiej pojeździj w takim stanie (min.pół baku) kilka dni..niektóre pompy strasznie ciężko załapują po ich "wysuszeniu"..
  
 
W schemacie za pompę odpowiada bezpiecznik F2-do silnika 1.8 i 2.0.W obwodzie jest jeszcze przekaźnik pompy K3-znaczy istotne styki.
Jeśli na F14 masz napięcie to i na F2 powinno ono być.
Pąpą steruje moduł ECM.Jest jakieś wyprowadzenie na test pompy ale nie wiem gdzie ono jest .Myślę,że można zaryzykować i podać próbnie nap. ze styku 87 na 30- K3.Po drodze jest bezpiecznik F2 więc nie ma wielkiego ryzyka.Można sprawdzić czy 30 zamyka obwód do masy(przez silnik)
  
 
Cytat:
2008-05-03 21:21:23, gafcio pisze:
W schemacie za pompę odpowiada bezpiecznik F2-do silnika 1.8 i 2.0.W obwodzie jest jeszcze przekaźnik pompy K3-znaczy istotne styki. Jeśli na F14 masz napięcie to i na F2 powinno ono być. Pąpą steruje moduł ECM.Jest jakieś wyprowadzenie na test pompy ale nie wiem gdzie ono jest .Myślę,że można zaryzykować i podać próbnie nap. ze styku 87 na 30- K3.Po drodze jest bezpiecznik F2 więc nie ma wielkiego ryzyka.Można sprawdzić czy 30 zamyka obwód do masy(przez silnik)



w okolicy rozrządu majta się pojedynczy przewód do niczego nie podłączony z okrągłą końcówką. TO podobno właśnie test pompy. PO podaniu +12V powinna ruszyć. A styk wyprowadzono chyba po to, by móc zmierzyć ciśnienie paliwa przy wyłączonym silniku.
  
 
pozatym słyszałem o jakims odpowietrzniku przy pompie ale te pytanie to do Pstrusia
  
 
Cytat:
2008-05-04 16:07:08, Kula69 pisze:
pozatym słyszałem o jakims odpowietrzniku przy pompie ale te pytanie to do Pstrusia



czegoś takiego nawet Pstruś w Espero nie wymyśli !
  
 
Cos ostatnio z nim rozmawiałem na nocnym meetengu i wspominał ze sie jakoś odpowietrza oczywiscie moge sie mylic