Po nagrzaniu wymikea 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prezjechalem dziisaj okolo 40 km i cos sie zaczelo dziac.Mianowice kidy dodawlaem zaduzo gazu silnik w oogle nie ciagnal jednak gdy tylko zmiejszuylem to zaczynal jechac.4 dalo sie jechac do 60 dalej ani ruz bo choc wciskalem pedal gazu to i tak nie przyspieszal a jeszcze tylko wymiekal.Gaznik mam przerobiony zaplon na 13(chyba )co tam jesze poprwaiony dolot,Wczesniej jezdzilem i bylo wporzadku .co o tym dsadzicie ? Styki w aparacie, swieec ...
  
 
1. problem występuje tylko na gorącym silniku?
2. "wymięka" tzn dławi się, czy po prostu przestaje przyspieszać
3. nie przyspiesza gdy dajesz gaz do dechy (uchylasz przepustnicę na maxa) czy jak osiągniesz pewne obroty?

  
 
masz poprawiony dolot a dysze w gazniku pewno serie , i do tego zaplon na 13 st , wez wstaw sobie dysze powietrza mala 170 na poczatek i zobacz czy jest poprawa. Bo wg mnie to poprostu go przegrzewasz taki sam efekt mialem ostatnio na lejku dolotowym mieszkna byla tak uboga ze po 4 przelocie ulicy kazdy nastepny pomiar byl gorszy.
  
 
Dysze seryjne,nawet nie wiem jakie mam fl z 88.Poprostu jak dodajesz gazu to zamiast przyspieszac to jeszcze zwalnia .Zuwazylem ze to jest gdy sie nagrzeje silnik trochetak mi sie przynajmniej zdaje.Paliwowa tez wyminic i czy dam rade to zmierzyc suwmiarka ?,poradzcie jakie jaka powietrzna i paliwwowa.
  
 
paliwowa normalnie ma 115 powietrzna 190. Sa opisane, suwmiarka tego nie zmierzysz
Jeszcze z takich sprawdzic mozesz aprat zaplonowy - przerwe na przerywaczu , oraz luzy zaworowe...
ale ja obstawiam ten gaznik... dysze powietrza 170 maja dacie 1300 ale trudno dostac latwiej kupic wiertlo 1,7 mm , zalutowac seryjna dysze a nastepnie ja przewiercic
mozliwe, ze masz spalanie stukowe : jak wcisniesz gaz w podloge gdy juz sie nagrzeje to slychac taki dzwiek jakby zawory stukaly... jesli tak to zrob ta dysze a dodatkowo zaplon ustaw 7-10 st ...nie wiem jak wasze ale moj maluch na 13 st nie chcial sie zbierac aktualnie mam 7st.
  
 
Ja bym postawił na zbyt ubogą mieszankę.Moim zdaniem tak się dzieje bo jak otworzysz przepustnicę na większych obrotach to zaczyna brakować paliwa na to powietrze które się dostaje i auto jedżie na samym powietrzu
  
 
Nie ma spalania stukowego bo bym slyszal nawet na 13 pod gore jedzie i ine slychac jak by dzownily zawory.To zminic paliwa na 117 czy ile, jakie mozna dostac?
  
 
z takich łatwo dostępnych, to na pewno 117,120,125...
  
 
Ok to zminei na 117 paliwo i mam jeszcze w planach zrobic jakas podstawke pod gaznik przy okazji wyjmowania
  
 
Otuz zauwazyłem że u mnie dzieje sie podobnie ale słysze dziwne terkotanie z silniczka...