| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-07-16 23:44:08 Na dniach będe zakładał u sibie tarcze na przód (wszystko gotowe czeka), ale mam pewne wątpliwości które mam nadzieje że rozwieje dzięki waszej pomocy Czy ktoś miał lub słyszał o jakich kolwiek niemiłych sytuacjach po dokonaniu tej przeróbki ?? Jeśli mogli by się wypowiedzieć ludziska którzy mają u siebie takie hample, o swoich odczuciach i spostrzeżeniach - wszystkie wnioski sie przydadzą Znalazłem info że w jakiejś ksziążce homologacyjnej malca, w dodatkowym wyposażeniu były tarczowe hample do malca - może ktoś coś o tym wie i o tej książce ?? P.S. Sorki że wałkuje temat hampli ale chce być pewny |
her_us 126p Jelenia Góra | 2003-07-16 23:55:24 Sluszalem ze sprawuja sie idealnie,jak hamujesz to prawie tyl unosi |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2003-07-17 03:18:02
jechalem z madcarem na kjsie na tych heblach, na suchym asfalcie po prostu bajka, ale wystarczy ze jest troche "syfu" naniesionego lub nie daj boze sam szuter i kola sie momentalnie blokuja. na "luznym" na bebnach znacznie wiekszy jest ten zakres miedzy mocnym hamowaniem a blokada kol. na asfalt mega wypas. coz tak jak w rajdach, chlopaki na asfalt maja tarcze 380mm srednicy i 6 tloczkowe zaciski a na szutry 320mm i 4 lub 2 tloczkowe, po prostu na szutry przy extremalnej jezdzie wg mnie troche za mocne te heble chociaz pewnie idzie z tym dojsc do ladu jakos (oslabic, czy cos ? ) pozdrawiam |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2003-07-17 13:12:24 Popieram KostKa , u mnie na zimnych hamplach nie wyczułem dużej różnicy, ale przedtem miałem maluchowskie ale jakieś dobre dopiero jak potrzebowałem autko zhamować ze 160km/h to poczułem różnicę, jeżdziłem też w zimie i blokuje tak samo jak i na normalnych, ja mam tarcze z poloneza i wcale nie odczułem jakoby mi podnosiło tył no ale ja mam troszkę cięższy, generalnie polecam, WARTO |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-07-17 18:31:34 To fajnie, jak dostanę dystanse od tokarza to też sobie zaraz założę. Jak testy wypadną pomyślnie, to podejmuję się flansze wypiłowywać - Widynek widział mój wyrób.soldermaster@interia.pl |
misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2003-07-17 18:37:44 ja tez widzialem .... wygladaly rozsadnie |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-07-17 20:07:49 Dzięki chłopaki za odpowiedz, jak dobrze pujdzie to jutro zakładam A piłowania, szlifowania i wiercenia to przy tym jest od holery jak sobie teraz pomyśle ile sie pilnikiem namachałem żeby te otworki fi 35 wypiłować A tu w połowie piłowania |
forti F&F Wolny Słuchacz :) Bmw E36 325i i E38 7 ... Wroclaw | 2003-07-17 21:23:48 a ja dalem do tokarza i on wiertlem 35mm przewiercil |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-07-17 22:26:47 A ja wolałem sam sobie tą dziurke zrobić A właśnie naszła mnie myśl że śruby do kuł mogą być za krutkie , i czy trzeba dawać tego dystansa ??? bo bez niego to i by może spasiły przy felach od BMW.
|
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-07-19 19:07:41 Jak już gdzieś pisałem(ale chyba nie na tym forum), przewidywana cena wyrżnięcia u mnie rzeczonych flansz oscyluje wokół 50 zł. Cenę od dołu ograniczają koszty materiału i narzędzi(nie ma siły, jak masz do wywiercenia prawie 100 otworów wiertłem 3, to możesz się wściekać że się tępi i potrzebujesz czegoś ekstra), a od góry moja dobra wola... |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-07-19 19:29:47 Krzemowy co ty z tą 100 otworów 3 ??? bo nie kumam |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2003-07-19 19:34:41
a jakie masz teraz śruby chyba nie serie przy kołach od bmw bo to samobójstwo za mało gwint łapie jeśli masz za krótkie to sa dostępne śruby do alu po 2,50 zł za szt |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-07-19 23:54:56 Właśnie że serie, ale musze sie wkońcu przejechać i kupić te dłuższe - a tak na marginesie to o ile są dłuższe od serii ??? |
her_us 126p Jelenia Góra | 2003-07-20 00:04:45 Speed co do tych 100 otowrow to wydaje mi sie ze krzemowy mial na mysli wlsnie ten otwor fi 35.Tylko ze on w okol wiercil 3mm wiertlem 100 otowrow i dopilowywyl |
SPEED Fiat 126p KIELCE | 2003-07-20 00:20:13 Tak sądziłem ale lepszym rozwiązaniem (ja tak zrobiłem) jest walnięcie ośmiu otworów fi 8 (jeśli było miejsce to rozwiercałem 10) i zpiłowanie reszty materiału |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-07-20 17:27:42 Tak, wierciłem tą trójką prawie 50 dziur/flanszę właśnie pod otwór na zwrotnicę. Jak masz dobre narzędzia i wprawę żadnego chłodzenia przy tak miękkiej stali(ST3) nie trzeba, a wiertło idzie jak w masło. W aluminium się gorzej wierci. Cały myk polega na idealnym dobraniu siły nacisku i obrotów. Normalnie szok, dziura się wierci w oczach, a po wiertle prawie że nie widać że było używane |