| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() adasko_21 Opel Astra III NDM | 2008-05-22 21:14:42 Co sądzicie o BMW E36 1.8 `97 lub `98 rok (np coś takiekiego ale to tylko przykład BMW ) tylko proszę o konkretne wypowiedzi, ewentualnie jakaś inna fura do 15 tys
[ wiadomość edytowana przez: adasko_21 dnia 2008-05-22 21:15:39 ] |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2008-05-22 21:25:07 BMW tak ale tylko 6-cylindrowe i nie 3
5 moim zdaniem sa lepiej wykonane i wykonczone znaczy cena bardziej adekwatna do jakosci |
Bartek1112 Mercedes A35 Warszawa | 2008-05-23 09:33:16 Bidna ta wersja którą pokazujesz. Bmw to minimum 6 cyl. |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2008-05-23 10:07:38 Ja bym wolał coś z silnikiem M52. Może coś jak TO
Kolega ściągnął takie BMW na handel "aus Reich" i sobie zostawił. |
![]() adasko_21 Opel Astra III NDM | 2008-05-23 10:14:54 2,0 tez moze byc ale nie kombi |
![]() adasko_21 Opel Astra III NDM | 2008-05-23 11:04:19
|
![]() adasko_21 Opel Astra III NDM | 2008-05-23 12:20:59
|
rafau DU Espero 1,5 GLX => ... Wyszków | 2008-05-23 12:26:10 Jeśli 1,8 to tylko IS'ka (140KM, 4 cylindry) - ma bardzo zbliżone parametry do 2,0 a mniej pali. i W porównaniu z 1,8 115KM ma dodatkową zaletę - łańcuch w napędzie rozrządu
Moi znajomi którzy jeżdżą '3', narzekają na zawieszenie - szybko (rzędu 10kkm) się wybija, szczególnie z przodu. Dosyć ciasny w środku, brak większych problemów, pod warunkiem że był dobrze traktowany (wizyta w serwisie przed zakupem konieczna). Co do silnika M52 - będzie ci to paliło jakieś 10-12 litrów średnio przy umiarkowanej jeździe. To ja wolę dorzucić te 2 litry na 100km i mieć przed sobą M60 w budzie e34
V8 to V8 :p |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2008-05-24 14:14:31 niewiem mój kolega ma e36 silnik 2,0 r624v 150KM i nie płacze ma to w sekwencji i pali od 9-15 przy ostrej jezdzie w miescie
Bartek niewiem jak ci twoi koledzy jedzą tymi trójkami ze im zawias z przodu starcza na 10kkm??!!?? Gosc juz jezdzi ponad rok od momentu sprowazenia ze Szwajcarii na początku zrobił zawias bo był jeszcze na oryginale 92r i pompe wspomagania to raz a dwa to to ze jest to tanszy i wytrzymalszy zawias niz 5 e34 oczywiscie i mniej komfortowy ale to juz sie powtarzam bo gdzies o tym pisałem BTW silniki M40 (1,6 i 1, mają pasek M42 albo M43 już lancuch
tak samo jak stare M20 (2,0-2,5) a M50 łancuch Adaś nie bierz silików 4 cyl (1,6-1, aczkolwiek 2,0 , 2,5 i 2,8 naogół trawfiały się z nizszą mocą o ok 10-20KM mniej a 1,8 is z wyzszą o ok 10km czyli miały tyle mocy co 2,0
Ostatnio kolega na zlocie w toruniu hamował i ze 192 zostało mu 180 niestety to częste przypadki [ wiadomość edytowana przez: Kula69 dnia 2008-05-24 14:16:28 ] |