Zacisk przod RS - wymiana klockow

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako ze na tamat tylu wiem juz prawie wszystko przyszla pora na przod.
Pytanie brzmi: czy da sie wymienic klocki z przodu (zaciski pod tarcze 260mm) bez odkrecania mocowania zacisku od zwrotnicy??
Bo tak tym obracam na prawo i lewo i wydaje mi sie to z deka niewykonalne.
Przy tarczy 240mm zawleczka->kolek->i juz mozna odchylic zacisk w celu zalozenia klockow.
Przy tarczy 260mm to ja takiej mozliwosci nie widze
Dobrze widze czy zle patrze?
  
 
Musisz odkrecic 2 sruby z tylu piasty klucz jak dobrze pamietam w RS jest 16i caly blok z klockami ladnie wychodzi i masz lepszy dostep do wymiany klockow.UWAZAJ zebys nie urwal przewodu z plynem hamulcowym.
  
 
Musisz odkrecic
  
 
mhm. no czyli dobrze widzialem
Czyli tym razem 1:0 dla wersji 240mm
  
 
sory że odkopuje takiego dinozaura ale mnie zszkowało. Po co odkręcać zacisk od zwrotnicy?! odkręcasz dwie śruby na imbus (są pod gumowymi zaslepkami) i zacisk się rozbiera. a po co wy zwrotnice ruszacie to już głupi jestem