A więc, podczas jazdy szczególne przy wyższych prędkościach, podczas gdy wciśnie się sprzęgło (np. podczas zmiany biegów),
zawieszają sie obroty a nawet się podnoszą, czasami nawet o 300-500rpm!!
silnik to m43
samochód rocznik 1995.
przeszukałem forum ale znalazłem jedynie problemy typu, braku mocy silnika, albo falujących obrotów- w tym wypadku silnik ciągnie równiusieńko od 1000 do 5500rpm bez zająknięcia, nie szarpiąc i nie gasnąc.
w czym leży problem??
w jaki sposób sterowana jest przepustnica (jeszcze nie zaglądałem pod maskę bo ciemno już) elektronicznie czy za pomocą linki??
czy może to kwestia jakiś filtrów, czujników, albo lewego powietrza??
pozdrawiam i niech M-Power będzie z wami!!
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin
sprawa rozwiązana słynna rurka pod kolektorem przy nasadzie była nadpęknięta i się ześlizgnęła ale nie spadła i owym pęknięciem zasysała lewe powietrze.
obejmka załatwiła sprawę