| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maslo_82 maselko_82 | 2008-05-17 00:15:10 współczynnik lambda też mam i jest odpowiednio w kolejności:
benzyna bieg jałowy 1.009 lpg bieg jałowy 1.011 benzyna 2000 obr 1.008 lpg 2000 obr 1.006 instalka to z tego co wiem to: sterownik STAG 300 reduktor, jakiś bezmembranowy, nie duży, charakterystyczne jest to że rurki od płynu chłodzącego podłączane są do płaszczyzny bocznej reduktora, a nie od przodu. wtryskiwacze chyba Waltek 1 ohm czy jakoś tak ( takie żółte) dwie listwy po 3 szt. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-05-17 08:54:12 Rozumiem. Szkoda, że nie było pomiaru przy wyższych obrotach np 3500 i wyżej. Na takich obrotach się jeździ. W takich warunkach widać niedociągnięcia w "montażu", czyli spadki ciśnienia przy obciążeniu i skład mieszanki na wyższych obrotach. Masz wtrysk benzyny z podziałem na grupy (półsekwencyjny{nielubię tego terminu}), co przekłada się na krótkie czasy wtrysku benzyny. W takich przypadkach valtek 1 ohm jest kiepskim rozwiązaniem.
Czy na wyższych obrotach fura jest tak samo dynamiczna jak na pb ? |
maslo_82 maselko_82 | 2008-05-17 11:00:30 Hmm może coś tam czuć na najwyższysch obrotach, choć może to tylko siła sugestii, na pewno jest to słabo wyczuwalne.
A co zamiast tego valteka było by najlepszym rozwiązaniem. |