Silnik traci moc po nagrzaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Silnik 1,8 16V objawy są takie jak jest zimny wszystko jest ok ciągnie dobrze ,ale jak tylko się nagrzeje to przy gwałtownym dodaniu gazu łapie strasznego muła ,jest to szczególnie zauważalne na lpg (pierwszej generacji ) ale też na benie czuć że jest słabszy.Wymienione przewody ,świece filtr gazu i powietrza ,ciśnienie po 13 na cylinder ,zawór odpowietrzenia skrzyni sprawdzany żadnych rezultatów może ktoś ma jakieś pomysły
  
 
może paliwo złej jakości?? albo zła mieszanka jest dobierana po nagrzaniu i wyłączeniu ssania ... sonda lambda dobra?
  
 
sonda jest ok ,ale przy gazie ona i tak nie ma znaczenia .Zapomniałem dodać parownik po regeneracji
  
 
hym no nie wiem słyszałem, że niektóre instalacje gazowe wykorzystują sonde



może czujnik położenia przepustnicy.
cewka zapłonowa?
zaworek i przewód odpowietrzania skrzyni korbowej

warto poszukać w archiwum też



[ wiadomość edytowana przez: kris-kzn dnia 2008-05-15 20:13:54 ]
  
 
tez to mam czasem
wszystko wymienione oprócz cewki-

sonde polecam odpiac na próbe od lpg-w niektórych instalacjach powoduje falowanie wolnych obrotów a jazda i spalanie jest bez róznicy


[ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2008-05-17 10:45:01 ]

[ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2008-05-17 10:45:22 ]
  
 
Też tak miałem, tylko że w 1,4, jak go wziąłem od ojca strasznie zmulony był. Pojeździłem ponad rok i sam sie naprawił. Teraz jest ok. Wymieniłem tylko świeczki na motorkrafta i "zregenerowałem" czujnik położenia przepustnicy.

Cinus, a czy od początku tak masz, czy coś Ci się później zrypało?