Instalacja z układem elektronicznym Sirocco

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

mam problem z instalacją wyposażoną w w/w układ. Chodzi
o to, że czasem instalacja generuje ciągły dźwięk,
po czym (jeśli użyję przycisku na tym elemencie z diodami
wskazującymi poziom paliwa) wygląda tak, jakbym dopiero co
włączył silnik (mruga wszystko na tym "elemencie").

Czy przyczyną mogą być zapchane filtry? Czy to może powodować
restart (bo tak to wygląda na mój gust, ale jestem laikiem).
Dopiero co kupiłem auto, nie wiem kiedy poprzedni właściciel był
na regulacji. Wymieniłem już świece i jest trochę lepiej.
W sobotę jadę do gazownika, ale wolałbym wiedzieć, czy jeździć na
LPG do tego czasu, czy dać sobie spokój i używać Pb, bo są to
objawy niezbyt dobrze wróżące. Dodam, że pojawia się to po
wrzuceniu "na luz" z górki, lub próbie dynamicznego przyspieszenia.

Czasem auto gaśnie "na luzie" (objaw zbyt słabego ciśnienia gazu?)
  
 
W ramach uzupełnienia: w momencie "awarii" pojawia się ciągły dźwięk. Po naciśnięciu przycisku mrugają kontrolki czerwona i niebieska. Pozostałe są wygaszone. Drugie naciśnięcie powoduje włączenie w tryb jak po uruchomieniu silnika (mruga tylko niebieska...). Czy zapchane filtry mogłyby powodować takie objawy?
Na benzynie auto chodzi idealnie. Dodam, że czasem na lpg
zapala się kontrolka "awarii wtrysku" czy też "awarii silnika"
świadcząca o problemie z ciśnieniem paliwa.
  
 
No więc doczytałem na stronie producenta (Sirocco to Diego KME
- http://www.kme.com.pl/pdf/InstrukcjaDiegoG3_v3.1r2_PL.pdf), że
jest to stan awaryjny... Tak jakby kogoś interesowało. Jednak
nie ma nic na temat możliwych przyczyn (pewnie dopiero po podpięciu
pod kompa można się czegoś dowiedzieć, jednak czy samo zapchanie
filtrów może powodować przełączenie w stan "awaryjny"?).
Profilaktycznie nie jeżdżę na lpg (do soboty jakoś wytrzymam).