Wałek 555 zalecana konfiguracja???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Choć dzięki wyszukiwarce znalazłem kilka tematów o wałeczku 555, to nie wyczerpały one w pełni moich wątpliwości.
Mianowicie właśnie zakupiłem wspomniany wałek 555. Dolot zrobiony, lekkie koło. W głowicy obrobiłem kanały i komorę spalania-polerka. Teraz pora na planowanie-w związku z tym ile planować głowice do tego wałka, jeśli używam maluszka praktycznie wyłącznie po mieście. Jakie zastosować luzy regulacyjne na zaworach?
  
 
plan okolo 4mm jeśli tylko na miasto.napewno dłużej pożyje niż przy np 6mm.
luzy seryjnie.na miasto nie potrzeba większych.chociaz pewnie sa różne zdania na ten temat.
mam nadzieje że zdajesz sobie sprawe że trzeba robić łezki w tłokach itp?
  
 
Oczywiście zdaje sobie z tego sprawę, że konieczne może być skrócenie osłon popychaczy i pazurki na tłokach. Choć panuje opinia, że 555 się wysoko kręci i nie nadaje się zbytnio na miasto, to była okazja, więc go brałem.
  
 
może zamiast po mieście mykać wybierzesz się na kjsy polecam i pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2008-05-23 12:57:24 ]
  
 
Moim zdaniem bardzo sympatyczny wałeczek nawet do miasta. Najlepiej jedzie w zakresie 3-5,5 tyś.
U mnie w konfiguracji była m.in. głowica -4,5 mm bez konieczności robienia pazurków.
Zdecydowanie polecam ten wałeczek oczywiście z naciskiem na zawody
  
 
Cytat:
2008-05-24 10:56:04, vectropagus pisze:
U mnie w konfiguracji była m.in. głowica -4,5 mm bez konieczności robienia pazurków.


A mierzyłeś tą głowice i faktycznie miałeś -4,5mm?
  
 
Tak mierzyłem.
Ale w końcu to 126p więc mnie to nie dziwi
  
 
wałek bardzo fajny ja przy tym wałku głowice miałem sciachanom 7 mm
  
 
Dopiero, co zacząłem składać silniczek na tym wałeczku ; więc luzy zaworowe pozostawić seryjne??, a co do elektronicznego zapłonu to, jakie ustawienia polecacie??

[ wiadomość edytowana przez: tofik06 dnia 2008-05-25 20:53:00 ]
  
 
20 i 25