Zegary od 1,8 16V xr3 do 1,4 8V.Pomocy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,mam escorta mkV 1,4ben.zegary bez obrotka,czy beda pasowaly zegary od 1,8 16v,xr3 mkV do mojego?Czy obrotomierz bedzie dzialal?

[ wiadomość edytowana przez: dario6664 dnia 2009-01-20 14:58:31 ]
  
 
Witam
Zegary na 100% będą pasowac a co sie ma do obrotka to nie jest problemem podłączyć dodatkowy kabelek co z reszt a było juz opisane na forum tak więc wyszukiwarka i po kłopocie.
Pozdrawiam
  
 
Szukam i szukam i nic niemoge znalesc na temat obrotka.Wlasnie wstawilem zegary od xr3 i obrotomierz nie dziala.Pomocy!!!
  
 
Obrotek Ci nie bedzie chodził albo bedzie pokazywał zaniżone/zawyżone wartosci, wiec daruj sobie, sprawdzone, szukaj od 1.4 lub 1.6 ale 8 zaworowych, bedzie działał jak należy, instalacje mozliwe ze masz, wiec nmajpierw podłacz zegary.

Lub dla pewności, zmierz napiecie na 10 pinie (zielony kabel) kostki od zegarów, na zapalonym silniku podczas dodawania gazu wartosci powinny sie zmieniac, jesli tak jest to instaklacje obrotka masz i wystarczy tylko zegary kupic.
  
 
Instalacja pod obrotek jest , wie ktos moze jaki opornik trzeba wymienic w obrotku,bo ja mam silnik 1,4 8v a obrotek jest od 1,8 16v xr3.Pozdrawiam.

[ wiadomość edytowana przez: dario6664 dnia 2009-01-20 11:46:08 ]
  
 
Cytat:
2009-01-20 07:31:10, Magik123 pisze:
Obrotek Ci nie bedzie chodził albo bedzie pokazywał zaniżone/zawyżone wartosci, wiec daruj sobie, sprawdzone, szukaj od 1.4 lub 1.6 ale 8 zaworowych, bedzie działał jak należy, instalacje mozliwe ze masz, wiec nmajpierw podłacz zegary. Lub dla pewności, zmierz napiecie na 10 pinie (zielony kabel) kostki od zegarów, na zapalonym silniku podczas dodawania gazu wartosci powinny sie zmieniac, jesli tak jest to instaklacje obrotka masz i wystarczy tylko zegary kupic.

Za przeproszeniem - głupoty gadacie panie kolego, ja u siebie miałem silnik 1.3 i po podmianie zagarów z 1.8 i podłączeniu kabelka wszystko działało, wystarczyła niewielka korekta potencjometrem.
  
 
Cytat:
2009-01-20 17:55:11, skorpion19 pisze:
Za przeproszeniem - głupoty gadacie panie kolego, ja u siebie miałem silnik 1.3 i po podmianie zagarów z 1.8 i podłączeniu kabelka wszystko działało, wystarczyła niewielka korekta potencjometrem.



Ta, jedzie mi tu czolg, sam zakladalem do 1.6 8V z 1.8 16V to mi zanizal, trzeba bylo przelutowywac kilka elementow na plytce.

Pozniej do obecnego silnika wsadzilem tamten z 8V wogole nie chodzil.

Znajomy do 1.3 zalozyl z 16V i nie chodzil, dopiero po zmianie obrotka z 1.4 chodzil normalnie.

Tematow o obrotomierzu jest bardzo duzo, to nie predkosciomierz ze zalo0zysz od innego a i tak bedzie chodzil.
  
 
wstydliwy link ale pomocny http://www.fordescort.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=4[addsig]
  
 
Dzieki wszystkim za pomoc,dzisiaj bede walczyl zeby go uruchomic,pozdro.
  
 
Obok EDISa jest kostka do ktorej podpiety jest filtr albo zworka. Jesli masz filtr a dziala Ci zle obrotek wstaw zworke,jesli odwrotnie to odwrotnioe U mnie do kostki dochodza 2 zielone przewody.
  
 
Seba wielkie dzieki,obrotek dziala super,wystarczylo ta kostke co pisales zmostkowac.Jeszcze raz WIELKIE DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC.Pozdro.

[ wiadomość edytowana przez: dario6664 dnia 2009-01-22 18:26:44 ]