| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pcmaniaki SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Stalowa wola | 2008-09-19 16:50:27 Witam. Dzis okazalo sie ze padl mi regulator napiecia albo powoli juz sie zblize kres jego smierci powniewaz mam niewyrownane napiecie w samochodzie auto nie rozwija pelnej mocy bo regulator nie daje dobrego napiecia na swiece idt. no i najgorsze jest to ze moj regulator w ladzie 2107 jest jeszcze orginalny ladowski (ruski taki duzy plastkikowy) i jest on podlaczony kostka z ktorej idzie podajze 4 albo 6 kabli no a nowe jakie sa teraz w sklepach to takie mniejsze cudenka i wszystkie sa na 2 wejscia czyli dwa kabelki a nie 4 albo 6. I co mam teraz z tym zrobic ? da sie to jakos przerobic ? polaczyc te kabelki czy jak zeby mozna bylo podlaczyc nowy regulator bo starego juz nie dostane... ? Dzieki za pomoc |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-09-20 17:26:31 Formula ester jezdzila jak burza, a bez alternatora
Ten regler co opisujesz nie pasuje mi na regler Bardziej mi sie kojazy skrzyneczka do wlaczania automatycznie swiatel - ktora widzialem u Jasia/ Janusza M.
Ruski kazdy chyba ma 2 podpiecia, a ten na alterze co jest, to fizyczne ma tez dwa - jedna wsowke, i jeden na srube +. Pomijam te ze srodka. No chyba ze masz jakis samarowski alter, to sie nie znam. Ba, nie dalej jak wczoraj musialem wyciagac altera, i podpinac na nowo, bo mi sie mocowanie dolne poluzowalo, i alter chcial odleciec, walac w chlodnice Hmm, znowu tak nie krece wysoko, no ale te prawie 7 tysiecy sie pokaze czasem ;P
Mam przerobiony na regler na blotnik z pornoleza elektronik 6 diod.Nie jest to trudne. Sprawdza sie lepiej niz te ladowskie na alter. Ostatnio w motocyklu zakladalem alter z poldka/fiata 6 diod, i zalozylem 9cio diodowy regler, bo mi powiedzieli ze altek ma 9(pozniej okazalo sie ze ma jednak 6) ale dzialal jak trzeba - w sensie ladowal nalezycie. Ponoc w druga strone nie wolno. |
Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2008-09-20 17:31:00 Formula
Co nie zmienia faktu ze czasem akumulator jest na tyle mocny zeby zakrecic silnikiem, a na klasycznym ukladzie zaplonowym nie da wystarczajacej iskry na zaplon. Pamietajcie tez ze gaz najczesciej jest sterowany z cewki- wobec czego konsumpcja pradu wzrasta=pogorszenie iskry. |