 zp znowu Puck | 1 - Obroty powinny odpowiadac max momentowi obrotowemu silnika
2 - Tak ( jak za duzo odkręcisz, to zalewasz silnik gazem ) poł obrotu na registrze, to duzo.
3 - W kolejnosci:
- odkręcasz register o 3 obroty i narazie zostawiasz
- bypas ustawiasz tak zeby prędkosc obrotow jałowych była jak najwyzsza ( jak za duzo odkręcisz albo dokręcisz obroty spadają )
- znowu register i najlepiej ustawic go w czasie prób drogowych , ustawienie wyczujesz po samochodzie , nie moze byc mułowaty ! Wbrew pozorom auto będzie ekonomiczne, będzie wtedy najmniej paliło i będzie miało kopa, gdy mieszanka będzie lekko bogata.
Oczywiscie zakładam, ze reduktor - parownik masz sprawny. Optymalną mieszanke bedziesz miał wtedy, gdy spalanie gazu będzie ok 15 - 20% większe od benzyny.
[ wiadomość edytowana przez: zp dnia 2008-05-27 18:53:46 ] |