| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
FAFA Member Klubu Espero Espero Międzyrzec Podlaski | 2003-05-12 14:09:30 może ktoś wie gdzie kupic kostkę z przyciskami do otwierania szyb?
tą co jest w drzwiach od kierowcy. |
Andrzei Espero 1.5 GLX 16V Bielsko-Biała | 2003-05-12 15:35:00 Co prawda nie wiem, gdzie to można kupić, ale podaję numer katalogowy - 96157441 - może wtedy łatwiej Ci będzie szukać.
Cena ok. 186 zł. Możesz przy okazji ściągnąć z mojego serwera CENNIK części ESPERO . |
raffsa Klubowy Weteran Espero Miasteczko Slaskie | 2003-05-12 22:18:36 Hej ten cennik to aktualny i gdzie mozna zamowic czesci.
Pozdrawiam Raffsa |
Andrzei Espero 1.5 GLX 16V Bielsko-Biała | 2003-05-12 22:30:57
Cennik jest aktualny (no może sprzed 2 miesięcy), a części można kupić albo zamówić przez Servisco w firmie AUTOPARTS w W-wie |
Martinezzz Focus II Radom / Warszawa | 2003-05-12 23:57:59 Czemu drzwi lewe i prawe (zarówno tylne jak i przednie) są w różnych cenach? Czym to jest podyktowane? |
Adminek Klubowy Weteran To była bryka.:) budziła RESPEKT.! | 2003-05-14 08:01:39 NIo dokładnie proponuje rozebrać cały panel kupić spraj o naziwe KONTAKT do czyszczenia styków dokładnie nim styki przeczyścić.!
Problem znika na bardzo długo tak na margonesie dobrym zwyczajem jest czyszczenie wszystkich stykó jak coś robimy przy elektryce w autku .... to znacznie poprawia funkcjonowanie całego autka a w szczególności całą instalacje szyb nalerzy tak przeczyścić zaraz inaczej silniczki zapychają... |
Marek_dziadek Klubowy Weteran Było Espero jest Honda Kraków | 2003-05-14 12:21:58 Dzięki kolegom za porady, kontakt w sprayu już kupiłem i muszę poczekać aż poprawi się pogoda bo nie mam garażu, aby zabrać się do zdejmowania boczków co mnie najbardziej przeraża i wymontowania panela z przyciskami. Ciekawy jestem jak mi to wyjdzie.
Pozdrawiam |
FAFA Member Klubu Espero Espero Międzyrzec Podlaski | 2003-05-14 13:06:43 Muszę się przyznać że wszystkie przyciski już rozbierałem. To nic trudnego - podważa się śrubokręcikiem i jest. potem jeśli chodzi o te od kierowcy to trzeba całą kostkę rozkręcić- jakieś 5 czy 6 śrubek i mamy styki na wierzchu. u mnie się one popaliły i muszę kupić nowe. |
kempek espero Warszawa | 2003-05-14 13:21:35 hej fafa,
znaczy ze wystarczy wydlubac sam panel z przyciskami, zeby dostac sie do tych stykow? nie trzeba rozbebeszac calych dzrwi? pozdro kempek |
FAFA Member Klubu Espero Espero Międzyrzec Podlaski | 2003-05-14 13:57:51 Dokładnie tak stary. to bardzo bardzo proste.------tylko delikatnie--inie pogub takich małych brązowych blaszek..bo cholerstwo lubi sę gubić.... |
kempek espero Warszawa | 2003-05-14 15:02:00 dziex,
zatem, osmielony radami, sprobuje sam pomajstrowac. zdaje sie nie mam innego wyjscia - w serwisie, za slone pieniadze, chcieli bez ogladania wymieniac od razu caly panel. pozdro kempek- |
Marek_dziadek Klubowy Weteran Było Espero jest Honda Kraków | 2003-05-15 12:53:35
A gdzie siedzą te brązowe blaszki, czy czasem przy wyciąganiu odrazu nie powyskakują i potem trzeba łamać głowę gdzie to ewntualnie upchać i jak ułożyć. Czy może jest to już wewnątrz panela kiedy się go już rozkręci? Pozdrawiam |
Dariusz Espero 2.0 CD Sosnowiec | 2003-07-22 12:40:35 Panowie, jeszcze raz. Jak rozerbrać panel przycisków kierowcy i przedniego pasażera ?
Z tyłu wystarczy podważać śrubokrętem plastikową obudowę panela przycisku i ... musi zejść bez problemu. U przedniego pasażera, poważałem, podważałem i ... zrezygnowałem. U kierowcy, nawet się nie zabierałem, a muszę zajrzeć do jednego włącznika. JAK TO ZROBIĆ ? |
HenBas Klubowy Weteran Ford Focus 1,6; Astr ... Chorzów | 2003-07-22 13:07:34 Właśnie w sobotę miałem te elementa rozebrane doszczętnie Panel kierowcy możesz również podważyć śrubokrętem, na przemian z jedengo i drugiego końca - opornie, ale wyjdzie ! Sam panel składa się z 3 części. Górna (popielata z przyciskami) jest mocowana na 6-ciu zaczepach. Trzeba odczepić i jest dostęp do klawiszy, które również są w zaczepach, ale łatwo wychodzą - tylko cieńiutki śrubokręcik i już. Pod klawiszami znajdują się płytki które sterują szybami i blokadą zamka. One nie są metalowe !!! Uwaga na klawisz blokujący sterowanie szybami ! Mój przy wyjmowaniu rozleciał się i tylko dzięki "cudownym oczkom" dzieci kuzyna odnalazła się mini-sprężynka regulująca skok klawisza. Żeby dostać się do blaszek należy odkręcić 5 śrubek w części osadzenia klawiszów i najlepiej odczepić dolną osłonę panela. Teraz jest dostęp do wszystkich blaszek sterujących i płytki z diodami oświetlającymi klawisze. Proponuję, tak jak już kiedyś ktoś wspominał, zrobić to wszystko w domu. Po prostu odczepić kostkę i iść z panelem do chaty, bo robota przy aucie może skończyć się szukaniem części, czego nikomu nie życzę Przycisków pasażerów jeszcze nie opanowałem, ale jeden miałem rozebrany w celach odkrywczych - muszą poczekać na przypływ czasu Nawet nie wiedziałem, że się tak rozpisałem |
Dariusz Espero 2.0 CD Sosnowiec | 2003-07-22 14:03:14
Przyciski pasażerów wymagają albo przeczyszczenia styków albo (w jednym miałem taki przypadek) naprawienia "spadniętej" blaszki sprężynowej włącznika. Ale to nie wszystko. Cholerstwo po naprawieniu, SPRAWDZENIU i zamontowaniu nie chciało reagować prawidłowo na naciskanie plastikowym przyciskiem. Musiałem wydłubywać po zamontowaniu panela sam przycisk, ten co naciska na te brązowe "blaszki z tworzywa", (przycisk jest na wcisk i po umiejętnym podważeniu z boku nożem lub b.wąskim śrubokrętem wysokoczy), podklejać pod nim milimetrowej grubości kawałek pleksi (aby światełko diody było widoczne) i dopiero prawidłowo naciskał na te "brązowe". Co prawda, teraz jest trochę wybrzuszony i widać , że było przy nim "dłubane". |