MotoNews.pl

Powiedzcie co to jest? Essi i jego ciagle tajemnice.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dziś po otwarciu maski zauważyłem iż mam padnięty przewodzik do pewnego czegoś i nie wiem co to jest czy ktoś może mnie oświecić? Z góry dziękuję.

Tu obiekt jest na srodku
http://madzik_7.fm.interia.pl/06-06-08_1023.jpg

tu znajduje się dany kabelek obok żółtego ten czarny jest uszkodzony
http://madzik_7.fm.interia.pl/06-06-08_1024.jpg

oświeć sie sam. poszukaj w necie książkę z serii " naprawiam sam.. " wszystko masz rozrysowane itd.

KLIK

KLIK2

[ wiadomość edytowana przez: ArekCLX dnia 2008-06-06 11:12:06 ]

Dziekuje kolego Deny za wielka pomoc i inteligentna odp tak sie sklada ze sprawdzilem i nieznalazlem nic na ten temat zapewne jest to rozrysowane na jednym z ukladow ale nie jestem elektrykiem. Na przyszlosc jesli nie wiesz to sie nie udzielaj. Mimo wszystko dzieki za checi pozdrawiam

Słabe zdjęcie . Czy to jest na serwie hamulcowym?

Bardzo proszę. Sam nie ruszysz to nikt za ciebie nie popchnie. Osobiście nic do ciebie nie mam, ale denerwują mnie ludzie którzy chcą wszystko na tacy.

Mi to wygląda na coś takiego.

[ wiadomość edytowana przez: Deny dnia 2008-06-06 13:18:45 ]

Pochłaniacz par paliwa znajduje się przed przednim lewym kołem czyli po lewej stronie chłodnicy. To na zdjęciu jest zamontowane obok serwa hamulców więc raczej to nie jest zawór pochłaniacza par paliwa. A co masz za motor w swoim Escorcie?

Cytat:
2008-06-07 00:26:28, R_O_Y pisze:
Pochłaniacz par paliwa znajduje się przed przednim lewym kołem czyli po lewej stronie chłodnicy. To na zdjęciu jest zamontowane obok serwa hamulców więc raczej to nie jest zawór pochłaniacza par paliwa. A co masz za motor w swoim Escorcie?

To jest zaworek pochłaniacza par paliwa