1.6 bierze olej, jakie koszty...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...remontu albo jaka cena ze wszystkim aby był tam silnik 1.8 130 konny.
Może bym sobie z Anglii ściągną jakieś 1.8 po 97r.
Od początku chce tam mieć 1.8 więc w końcu tam będzie.
Tematy były ale o czym my będziemy pisać jak nie o tym samym.
Może coś na początek aby tak nie brało bo trochę brało ale zapomniałem dolać i szlif chyba poszedł.
  
 
zależy co dorwiesz, bo jednak 130ps to już inna skrzynia itd.. ale do zwykłej może i by podeszło. jednak pamiętaj że 130ps lubią nie trzymać mocy nawet po generalkach więc może lepiej 115ps? zawsze lepiej wg mnie zmienić silnik na większy (znajdź taki z auta z automatem jak sie da) niz robic generalkę..
  
 
Cytat:
2008-08-27 22:16:35, Kleszczak pisze:
. Od początku chce tam mieć 1.8 więc w końcu tam będzie.



Kleszczak no co TY !!!!! 1.8 ????
Przecież wiesz że istnieje tylko jeden słuszny silnik!!!! , wielu go przekładało - wiele fotek pozostało na forum !!!
Kleszczak apeluje do CIEBIE !!!!!
  
 
Cytat:
istnieje tylko jeden słuszny silnik!!!



czyli tani i ekonomiczny 1,6 turbo rst
  
 
Myślę nad 1.8 tylko dlatego że koszty włożenia 2.0 są o wiele większe.
W zimie lecę do Anglii i może z czymś wrócę.
  
 
ciężko będzie znaleźć zdrowe RQB, a jeszcze po 97 to już naprawdę dużo szczęścia potrzeba

.... i dlaczego dwazero niby jest tym jedynym słusznym?
kłopotów z tym co niemiara, drogo, nie zawsze pewnie, a jeździ...
no trochę jeździ, to trzeba przyznać, ale niewiele więcej da się z tego wycisnąć, co innego natomiast ze zdrowego RQB


a jeśli chodzi o niewielkie koszta, to RKC będzie najlepszym wyborem, świetnie trzyma serię, niutków ma tyle co RQB, zbiera się bardzo podobnie i co ważne jest tanie w zakupie i utrzymaniu
  
 
RKC i RQB co to jest
  
 
Cytat:
2008-08-28 17:06:09, Kleszczak pisze:
RKC i RQB co to jest


RKC 1.8 115KM
RQB 1.8 130 KM
  
 
dziękować
A jaki koszt włożenia takiego RKC, co prawda to są już takie pytania ale nie do końca sprecyzowane.
Silnik sam bym włożył.