Po regeneracji OMVL`a woda w filtrze fazy lotnej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

problem jak w temacie, po wymianie uszczelek w reduktorze OMVL DREAM XXIN nie ma możliwości zrobienia autokalibracji, czas wtrysku gazu rośnie od 3-4s do 20-30s i nie kończy kalibracji (przy 30s dałem sobie spokój, bo to bez sensu...). Przy wymontowaniu filtra fazy lotnej zauważyłem , ze jest w nim woda i wydmuchałem ja, ale pokazała sie ponowienie gdy sprawdzałem ponownie.

udałbym sie chętnie do gazownika...ale niestety przebywam za granica, a gazowników tu nie maja ;(

Czy ma ktoś jakiś pomysł?? co ewentualnie mogło pójść nie tak??
  
 
Czesc mialem tak w bigas kiedy mialem stary firmware i zle wybrane wtryski tzn w staym byla tylko jedna opcja a w nowym sa dwie 6 i 3 ohm przed wgraniem firmware'u nie moglem dokonczyc autokonfiguracji tzn w polowie zatrzymywal sie i wracal o kawalek nastepnie replay.

Na wtryskach jest napisane ilo ohmowe sa nie wiem jak wyglada soft do omvl tzn oni stosuja rozne nazwy na wszystko i u mnie np jakies biagotti i biagotti fast gdzie to pierwsze to 6Ohm a drugie 3Ohm.
Po wgraniu nowego softu i wybraniu odpowiednich wtryskow przeszlo bez problemu.

Moze masz juz wyjechane wtryski jak nic sie nie zmienialo ?

Woda w reduktorze = nieszczelnosc.

PS. Upewnij sie ze cisnienie gazu na reduktorze jest ok.




[ wiadomość edytowana przez: MaciekW dnia 2008-06-09 20:07:16 ]
  
 
zaraz wgram nowy soft i zobaczymy czy to coś pomorze. Wszystko chodziło dobrze, ale miałem zrobione 100k i zakupiłem zestaw regeneracji reduktora i listw wtryskowych..no i teraz jeżdżę na benzynie

Dodam, ze jest to OMVL DREAM XXI N w fordzie mondeo 2.5 V6

  
 
rozebrałem reduktor i okazało sie ze jedna uszczelka była pęknięta. Wymieniłem no i teraz już wody nie ma w filtrze, ale na gazie dalej nie chodzi. Ciśnienie jest tylko 0.40 Mam dwa pytania:

1) Co jest odpowiedzialne za ciśnienie w reduktorze i jak można je ewentualnie zwiększyć?

2) Czy powodem może być regeneracja listw wtryskowych??