Kraków Peugeot 406

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Panie/Panów.

Do tej pory miałem do czynienia z lpg w Lanos(tragedia jakaś ponoć fabryczna instalacja), Tipo(rewelacja), Calibra(rewelacja) także co do tego zasilania silnika, jestem w 100% przekonany.

Chciałbym teraz zmienić samochód na Peugeota 406 1.8 16V 2000r. plastikowy kolektor, kombi jeżeli robi to różnicę

Pytanie do znawców tematu:
1. Jest możliwe założeni lpg do tego silnika??
2. Jaka rozwiązanie jest najlepsze??tzn jaka marka instalacji??(stosunek ceny do jakości)
3. Polecany warsztat w Krakowie??(tzn Ci którzy już tam montowali do swoich Peugeotów,żeby się goście nie uczyli na moim wozie.)
4. O co pytać gazownika??
5. Ewentualne spostrzeżenia użytkowników Peugeotów 406 z lpg.

Za ewntualne porady/odpowiedzi dziękuję bardzo, jak ktoś wymaga większego podziękowania, pisać na priv wyślę browara .

Za ewentualne odpowiedzi w stylu stać cię na kupno auta to stać cię na kupno bp, dziękuje, pisać na priv, osobiście się zjawię i przekonam do lpg.

A reszcie dziękuje za zainteresownie tematem.

Ps. Sędziemu Howardowi Webbowi za sprzedany mecz, za nic nie dziękuje!
  
 
Ok, byłem dowiadywałem się,
do tego wozu gazownik polecił mi instalację BRC Sequent 24, butla w kole zapasowym, wlew gazu przy wlewie paliwa, cena 2400zł.

Panowie, sprawdza się ta instalacja w waszych wozach??

JAkieś sugestie co do dodatkowych części do instalacji?? Np. lubrifikator??
  
 
Ja mam tą instalację w carinie 1,6 i primerze p11 1,6. Obie z lubryfikatorem. Jestem zadowolony. Zapytaj jaki filtr fazy lotnej gazownik chce zainstalować. Jak oryginalny BRC to sporo będziesz płacił za wkłady ja mam filtry przelotowe (są znacznie tańsze).