Uszczelka pod głowica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
od 2 miesiący mam problem z esperem 1,8 a konkretnie z uszczelka pod głowica otoz 2 miesiace temu została wymieniona uszczelka i od tego momentu przejechałem 1000 km i zaczoł mi leciec znow olej pojechałem do innego mechanika i ten znow zdjoł głowice i spanował ja stwierdzajac ze była zle splanowana i po przejechaniu znow 1000 km znow to samo juz mi brak sił i pieniedzy na to . Pojechałem dzis do niego bo dał jakas gwarancje dokrecił mi tylko jeszcze sruby od głowicy i powiedział ze teraz to tylko planowanie bloku . Mam pytanie czy moze ktos miał taki przypadek ?
  
 
Opisz dokładnie wszystko


Nowe śruby ?

Może głowica jest pęknięta...
  
 
skąd leci olej?
  
 
Ja miałem Opla Astre I 1.8 i miałem to samo. Pewien mechanik powiedział że ten typ tak ma i nawet po wymianie problem będzie się pojawiał bo Opel niestety miał z tym elementem "wpadkę" (niedopracował) .
Nie wiem na ile wiarygodna jest to opinia ale widziałem to w 75% silników opla, że leje spod uszczelki.
  
 
ale u nas w esperaku takiego czegos niema wiec jedz reklamuj i se nie daj wcisna ze tak ma byc bo tak nie jest!! i walcz o swoje a jak emchanik koszty wymysli to niech sie wali reklamuj naprawe....
  
 
dzis byłem w serwisie i mechanik mi powiedział ze nie zna przypadku planowania bloku a przynajmniej sie nie spotkał w swej długoletniej pracy zeby w espero z powodu pococej sie uszczelki pod głowica planowac blok jest tylko jedna mozliwosc ze zle zrobiona jest głowica splanowana lub zle skrecona
  
 
to jedz tam gdzie ostatnio robiles i reklamuj