MotoNews.pl
  

Jaki śilnik do essiego??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie z jakich aut pasuja silniki do escorcika??Tzn najlepiej z jakich modeli chce zmienic silnik a zbytnio nie wiem.

[ wiadomość edytowana przez: BadL dnia 2008-07-05 07:03:55 ]
  
 
a na jaki chcesz zmienić? większy i mocniejszy? czy po prostu stary sie kończy i chcesz nowy. Paleta silników escorta jest naprawdę szeroka i nie kombinował bym z innym silnikiem jak escortowskim
  
 
rs oczywiście hehe
  
 
ogladałem własnie silniki i najbardziej realny który jak juz mam zmieniać to kupie to RS
http://moto.allegro.pl/item388571620_silnik_ford_escort_2_0_16v_150_km_rs_2000_rs2000_.html
  
 
tylko wraz ze zmiana silnika pojawia sie pytanie czy bedzie on napewno dobry zeby nie kupic kota w worku
  
 
w sumie to koleś pisze, że daje gwarancję rozruchową
 
 
A do czego kolego chcesz to włożyć?
  
 
powiem Ci tak z tego co wiem to tu paru ludzi ma RSy na części i całe zestawy SWAPowe, radzilbym wlasnie zakupic taki silnik od kogos z forum gdyż wydaje mi sie to bardziej pewniejsze ja sam tu zxakupilem od kolegi yezXR3i silnik z całym osprzetem a z tego co wiem to ten silnik na allegro siedzi juz dluuuuuugo....
  
 
hmm mialem podobny pomysl zeby przelozyc od Rs silnik ale do cabio tylko ze nie mam cabrio ani silnika ale chyba pozostane przy cabrio nie sa drogie narazie zbieram a silnik odpuscilem sobie za duzooooooo pali smok a na gaz nie bede przerabial wedlug mnie bez sensu jak lepiej kupic 1,4 jak cie nie stac na benzyne i na gaz samochod przerabiasz pooozdroo...
  
 
Ja kupilem za 2 kafle silnik i wszystko co potrzeba do swapa, silnik od rs'a, tylko ze ja przekładałem z mk7 do mk7 wiec tylko plug and play,nawet wiazki byly podobne
  
 
Witam!
Ja wsadziłem 1.8 16V wersja 105 KM. Silnik jest według mnie świetny (taki kompromis między spalaniem a mocą). Miałem silnik 1.4 8V, porażka (spalanie wysokie, moc zerowa). Jeśli szukasz silnika mocnego i żłopiącego paliwo hektolitrami to rób swapa na RS lub 1.8 RQB 130 KM, jeśli coś mocnego i w miarę ekonomicznego to 1.8 16V 105KM.

A do swapa kupiłem całego escorta za 1600 zł, przyjechałem nim 300 km, według mnie to jest najlepsze rozwiązanie, masz pewność, że niczego Ci nie braknie. I najlepiej kupować silnik od tej samej wersji (MKV, MKVI itp.), bo nie wiem jak z mocowaniami.
pzdr
Dumahh

[ wiadomość edytowana przez: Dumahh dnia 2008-07-05 14:40:54 ]
  
 
Dumahh a jeździłeś RQB?? Wcale nie pali więcej niż zwykły 1,8!!! O ile nie mniej... Za to RS faktycznie żłopie.
  
 
Szczerze to nie jeździłem, skoro piszesz ze pali równie niewiele co 1.8 RDA to polecałbym swapować RQB Sam bym taki wsadził, ale trafiła mi się okazja na całego escorta RDA, więc nie mogłem przepuścić Zresztą ponoć łatwo z RDA zrobić RQB, więc będę kombinował coś w przyszłości.

pzdr
  
 
E tam gadacie ze Rs duzo pali;P mi sie udalo na trasie do 8 litrow zejsc gorzej z miastem ale pracuje nad tym a i mam kombiaka jak cuś
  
 
Polecam 1,8 115kucy. Gdyby nie ekonomia to poleciłbym rs-a.
Tańsze cześci , Spalania nie moge porównac ale 1,8 nie pali dużo a w miarę sympatycznie się jeżdżi
  
 
taka prawda, że wszystkie escorty w benzynie palą tyle samo prawie 1,4 8v, 1,6 16v i 1,8 16v - wszystko niemal identycznie. Dopiero RS pali więcej. A co do spalania mojego RQB to owszem duże jest, ale ja ciągle jeżdżę 4-6,5tys obr.... I w mieście tak 10L a w trasie (system zwaniam do 80 na ograniczeniu redukcja na 3 i do 160, znów zwalniam itd) spalił mi 8 litrów.
  
 
a nie prawda. 1.4 8v pali tyle co RS
  
 
Cytat:
2008-07-05 17:32:49, on-driver pisze:
a nie prawda. 1.4 8v pali tyle co RS



hmm no mozliwe mojego taty esii 1,4 mam bardzo ciezka noge spalil mi 13 litrow w miesce benzyny ale caly czas do oporu go cisnolem pozdro
  
 
Potwierdzam! Pali jak RS jedzie jak 1.8D Miałem tekie cudo zagazowane ale się pozbyłem i zamieniłem na 1.6 Zetec. Była różnica i to spora.
  
 
ja bym proponowal 2.0 od RSa i kupic cale auto na czesci (np bez podlogi) a jesli chcesz miec auto bardziej ekonomiczne ale żwawe to 1,8 130KM