Regulacja Diego KME - wyniki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

wyregulowalem swoja instalacje gazowa, wydaje sie ze jest ok,
wykres ponizej:

http://www.mzuber.za.pl/index7.html

Zadne bledy (check engine) nie wyskakuja ale mam problemy z ruszaniem z miejsca

Jak ruszam wolniutko (male obciazenie) to ok nie mam zastrzezen,
a jak chce ruszyc z kopyta - np. skret w lewo na skrzyzowaniu
to samochod jakby nie ma mocy, czasem nawet cos potrafi strzelic
(jakby w wydecch)

Co moze byc problemem, gdzie szukac przyczyny problemow ?

Z gory dzieki
pozdrawiam
Marek

regulacja
  
 
Po co modyfikujesz mape. Miales z autokalibracja jakies problemu ze musiales zmieniac mape ?
'strzelanie' znaczy ze nie spala paliwa na ktoryms cylindrze tzn jest problem z iskrą.

  
 
modyfikowalem bo mi fachowcy od lpg z renomowanego zakladu (cienkie bolki - nie wiem za co biora kase) tak ustawili ze co 5 min zapalalo check engine

i taki gosciu jak go pytasz o czujnik kalibracyjny - to robi wielkie galy !!, a na odchodne jak placisz kase to mowi pojezdzi pan troche zobaczy i jak cos bedzie nie tak to pan przyjedzie - ja nie po to kase place zeby co 5 min przyjezdzac

kupilem interfejs, czujnik kalibracyjny, powymienialem filtry, wyregulowalem reduktor i wyregulowalem gaz od poczatku. teraz zadne check enginy mi sie nie zapalaja.

jedyny problem to ten co opisalem - i szukam odpowiedzi
moze cos przeoczylem

a autokalibracja ustawia tylko obroty na biegu jalowym, w pelnym zakresie trzeba zbierac mapy benzyny i gazu

pzdrv
mzuber

[ wiadomość edytowana przez: mzuberek dnia 2008-06-09 16:44:19 ]
  
 

czy przyczyna problemow moze byc zuzyty reduktor ? - jak przyspieszam na gazie to slychac takie dziwne buczenie.

moze to reduktor nie wyrabia z podawaniem gazu - i temu takie efekty przy ruszniu - na reduktorze przejechane 60kkm

- filtry wymienione
- instalacja wyregulowana jak mi sie wydaje
  
 
Check Engine może zapalać sie z wielu powodów.
Szkoda ze nie masz kodu

Z tej mapy to tak w sumie gówno widać ale wydaje mi sie ze czasy wtrysku lpg za bardzo sie pokrywają a to jednak inne paliwo.
Masz tam jakis rejestr podczas jazdy z wykresem ?
Jedz na gazie pod rożnymi obciążeniami i przełącz na benzynie obserwując czy czas wtrysku BENZYNY sie zmieni ( nie powinien)
  
 
Witam, dawno tutaj nie bylem, ale.....
Ja miałem taki problem - muł przy ruszaniu....
"FACHOWCCY" - poł silnika chcieli mi wymienic....

Zapalający się CHECK - uboga mieszanka paliwowa....
Muł przy ruszaniu - zbyt bogata mieszanka paliwowa....

Trzeba sie wstrzelić po środku - najlepsi fachowcy czasami nie pomogą...

Polecam: podlaczyc kompa - przejechac sie w normalnych warunkach drogowych i na kompie ustawić skład mieszanki - u mnie pomoglo w 100%..

Pozdrawiam - CINALEK