Rzuca, zalewa po odpaleniu??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem, pewnie spotkaliście sie z nim mnóstwo razy.
otóż zaraz po odpaleniu delikatnie szarpie silnikiem a z tłumika czuć jak by paliwem - chyba go zalewa. Ma taką delikatną zamułe, po naciśnięciu gazu niema od razu reakcji na gaz, delikatnie obroty spadają i dopiero rosną na wolnych obrotach. Co to może być??
Przewody nie świecą w nocy więc są chyba dobre...
Taka nierówna praca utrzymuje się przez jakieś 10 min za nim silnik nie osiągnie jakiejś temperatury.

[ wiadomość edytowana przez: LukasJ dnia 2008-06-27 21:20:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: LukasJ dnia 2008-06-28 12:18:24 ]
  
 
wyszukiwarka nie gryzie kolego;P ktos predzej czy pozniej napisalby to ja nie wiem co to moze byc poszukaj w wyszukiwarce na pewno znajdziesz
  
 
lambada. tak bym to widział.
  
 
można jakoś sprawdzić sondę miernikiem czy tylko po podłączeniu pod komputer?
  
 
sprawdz dzialanie wtryskiwaczy, bo chyba paliwo Ci sie leje, a nie mgli, no i sprawdzanie pisowni tudziez slownika ort.... to żuca az w oczy szczypie
  
 
Cytat:
2008-06-28 11:27:26, Piter20 pisze:
sprawdz dzialanie wtryskiwaczy, bo chyba paliwo Ci sie leje, a nie mgli, no i sprawdzanie pisowni tudziez slownika ort.... to żuca az w oczy szczypie


Wtryski nic do tego nie mają, dzieje się tak przez kilka minut pracy a potem chodzi normalnie
  
 
Lambdę można sprawdzić samemu i o tym to jest multum wątków w wyszukiwarce.....
  
 
multum to jest ale żaden nie sprecyzowany dokładnie. Wszędzie piszą że to było X razy. owszem było i każdy dodawał swoje 5 groszy i nic w końcu nie wiadomo. Prosiłbym więc o jakiś opis co gdzie podłączyć i jakie wskazania powinny wyskakiwać.
  
 
Powiedz mi że TU nie jest sprecyzowane dokładnie.

Opisów typu ten:
Cytat:

"Sprawdzić można w domowych warunkach ptrzebny dobry woltomierz, najlepiej wskazówkowy, ale z dużą rezystancją wewnętrzną, podpinasz go pod sygnał z sondy (albo na wtyczce, albo na 29 pinie na wtyczce komputera EECIV) i mierzysz.
Na pb wskazania powinny biegać od ~0,1V - ~0,9V z częstotliwością ok. 1Hz (na wolnych obrotach wolniej, na wyższych ciut szybciej).
Przy pracującym silniku podpinarz voltomierz najlepiej wskazówkowy(lepiej widać zmiany napiecia )do przewodu sygnałowego bodaj.szarego.Drugą końcówkę przyrządu na masę.Sprawna sonda wystawia sygnały od0.1V-0.9V cyklicznie mniej więcej co sekundę(uboga-bogata mieszanka).Jeśli nie ma zmian ,są zbyt wolne lub stoi cały czas 0.45V to sonda jest padnieta.sprawdź przy okazji omomierzem obwód grzałki (dwa białe przewody) bo może sonda sie nie dogrzewa do normalnej temperatury pracy,oraz stan wtyczki
o sondzie możesz poczytać ( http://www.autotechnikaekspert.republika.pl/teoria.htm#Diagnostyka )"



jest od groma.... wystarczy chcieć