Pęknięty przewód chłodnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jade sobie spokojnie a tu jak nie pier... hukneło (myslałem ze kapcia złapałem, a pod maską sauna mi sie zrobiła Pęknięty przewód -trójnik ten co idzie po lewej patrząc na wprost chłodnicy) Moje pytanie co mogło byc przyczyną -zwykłe zmęczenie materiału czy to wina czegos innego , ktos mi mówil ze powinno byc jakies odpowietrzenie wrazie dużego wzrostu cisnienia w ukł. chłodzącym to prawda??
bo nie chce wybólic 150pln za przewód jak go ma znowu szlak trafic.
No i jeszcze jedno pytanko jak zdjąć ten przewód bo niemam zielonego pojęcia, są tam takie dziwne obejmy do których nie wiem jak się dobrac. POMOCY
  
 
no skoro układ dostał takie ciśnienie to rzeczywiście dziwne! Możliwe że poszła Ci uszczelka pod głowica i dmucha Ci w płyn chłodniczy ewentualnie moze przegrzałes silnik przez np. Nie włączajacy sie wentylator chłodnicy?! Odpowietrzenie powinno być w korku zbiorniczka wyrównawczego! Jak załozysz nowy przewód to nie dokrecaj mocno korka i kilka, kilkanascie minut po odpaleniu zobacz czy w zbiorniczku wyrównawczym nie pokazują Ci sie bąbelki powietrza!
  
 
A czy była możliwość, że przewód latał luźno i dotykał do kolektora wydechowego? Może się przytopił?
  
 
u mnie oslona przewodu alternatora przetarla przewod od chlodnicy...
  
 
Ale czy wtedy pojawiłby sie taki huk?! Musiało byc duze ciśnienie które rozerwało ten przewód a nie przetarcie raczej... :/
  
 
mysle ze molgby byc huk.. przewod sie przeciera, przeciera, cisnienie rosnie w koncu w miescu przetarcia nie wytrzymuje i jest bum... u mnie przewod puscil w upalny dzien... a czy huk byl to nie wiem bo caly plyn wylecial na postoju a mnie nie bylo w poblizu auta..
  
 
to raczej nie wygląda na przetarcie jest rozerwany na dlugosci ok 5-7 cm. mam następne pytanie czy przewody z 1.6 i 1.8 będą sie różniły?? bo znalazłem tanią używke ale z 1.8. ??
  
 
Z 1,8 16V podejdzie.