| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
piotroski05 Sympatyk FEFK BMW E36/Romet K125/S ... Łukowa | 2008-07-07 20:24:26 otóż kupiłem zegarki z obrotkiem... wszystko by było fajnie gdybym miałw samochodzie instalkę pod obrotek, ale jak to CL, nie mam. Więc pytanie jak wykonać? z kostki tej którą wpina się w zegary z tyłu przewody nr 5 i 11 są połączone razem. Domyślam się że one są właśnie od obrotka. Czy rozciąć je i co nastempnie zrobić? który do czego podpiąć? Szukałem na forum i nic dokładnego i konkretnego znależć nie umiem. Chciałbym to dzisiaj skonczyc. Prosze, pomóżcie A mój es tyo oczywiscie MKV 1.6 EFI 105PS 1991roczek. |
piotroski05 Sympatyk FEFK BMW E36/Romet K125/S ... Łukowa | 2008-07-07 20:51:35 no dobra, dowiedziałem się że podpiąć przewód nr 11 z edisa do 10 w kostce od licznika. Działa, tylko że wskazuje 2.5 tys obr a czasem prawie 3tys. Jak mu przygazuje to wyskakuje proche poza skale, może ze 2 lub 3 tys. co trzeba zrobić? czy trzeba założyć filtr jakiś? |
piotroski05 Sympatyk FEFK BMW E36/Romet K125/S ... Łukowa | 2008-07-07 21:42:29 raczej pochodzi z 1.6 16v. Tak mi napisał kolega bolid20 od którego go kupiłem. Czy w tym przypadku też spróbować pod alternator? czy zamiast tego założyć filtr bo jak narazie to idzie bezpośrednio z edisa |