MotoNews.pl
  

Pióra wycieraczek E34 - wymiana

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Post ten traktujcie raczej jako podpowiedź.
Jesli ktos juz mial kontakt z cenami i modelami w sklepach chcac kupic piora do E34 wie o co chodzi.
Mianowicie zaczalem od serwisu : 214 zl komplet oryginalnych jak najbardziej, cena troche niebardzo...
Szukalem dalej - BOSCH - 170 zl, jakosc syf, trzeszcza itp -> kubeł.
Kupilem Championa dedykowanego oczywiscie do E34, cena 120 zl/komplet, sprowadzany na zamowienie, okazalo sie ze wycieraczka pasazera jest troche za dluga i smaruje mi po ramce przedniej szyby! Heh -> zwrot.
Wkurzylem sie i postanowilem dobrac same wklady na wzor oryginalnych gumek.
I tutaj polecam wszystkim: kupione w markecie OBI za 13 zl cale pióra na dlugosc 61 cm, marki Unipoint.
Sa niemalze identyczne jak oryginal (chodzi o same gumki). Przelozylem do oryginalnych pior BMW. Jako jedyne na rynku maja dokladnie taka sama grubosc, wysokosc i kształt stozka pióra (to za co trzyma nam tą gumkę caly ten metal). Jakosc: perfekcyjnie zgarniaja wode, sa bezszelestne i ogolnie super. Trzeba przelozyc z oryginalow te metalowe szyny, przyciac dokladnie 1 cm i po sprawie. Reszta jest identyczna.
Mysle ze rada sie moze przydac bo ja sie nascieralem konkretnie z tymi piorami wydajac przy tym pare zlotych na marne. Nie mowiac juz o tym ze 5/6 modeli wogole nie pasuje do tego auta ze wzgledu na mocowanie pióra kierowcy!


  
 
No to naprawdę zaoszczędziłeś licząc trzy komplety wycieraczek razem 303 zeta.
No ale cóż nauka kosztuje
  
 
ale ja ich nie kupowalem tylko testowalem.
Kupilem jedynie championa ktore oddalem
Byla szansa zrobic test wiec skorzystalem i sie wyniakmi podzielilem

Pozdrawiam
  
 
Wielkie dzięki raffat. właśnie czeka mnie wymiana, skorzystam z twoich doświadczeń.
Jakiś czas temu kupiłem do e30 Championy za 30zł (komplet0 i spisują się idealnie.


[ wiadomość edytowana przez: Milas dnia 2008-01-24 13:45:57 ]
  
 
ja mam silenco w e34 i zgarniają nawet sam kurz..są ciche
Polceam
  
 
A tak na marginesie skąd wiesz, że te Boscha do kubła, skoro ich nie kupiłeś??
  
 
Boscha w tym samym czasie zalozyl moj koles tez do E34. Na pare dni zamienilismy sie furami i stad wiem jak dzialaja
  
 
ja cały czas kupuje same gumki grafitowane firmy nie pamietam na sezon starczaja i potem wymian koszt 10zł jak cos nie gra to wymiana ale nie zdazylo sie zeby nie gralo..

pzdr
  
 
U mnie w e34 jest wogóle zwała bo jestem zmuszony kupować tzw. "wkłady" bo nie moge dostać samej wycieraczki od strony kierowcy bo ramie (jego koniec gdzie przychodzi pióro) jest odwinięte w drugą strone dziwne ale wygląda na fabryczne, dlatego nie mogę nic dopasować. Nie wiem z czego to wynika może ktoś z Was wie ale mnie to śmieszy...
  
 
Wszystkie e34,e32 tak mają orginalnie.
Można dostać taką wycieraczkę,ale w komplecie np.z Boscha.
  
 
A moje 2 poprzednie miały "normalnie"?? czyli jednak nie wszystkie tak mają
  
 
Cytat:
2008-03-24 13:26:28, Mandrax pisze:
U mnie w e34 jest wogóle zwała bo jestem zmuszony kupować tzw. "wkłady" bo nie moge dostać samej wycieraczki od strony kierowcy bo ramie (jego koniec gdzie przychodzi pióro) jest odwinięte w drugą strone dziwne ale wygląda na fabryczne, dlatego nie mogę nic dopasować. Nie wiem z czego to wynika może ktoś z Was wie ale mnie to śmieszy...


WSZYSTKIE TAK ORYGINALNIE MAJA.
Jest na to rada - przeciąć ramię wycieraczki, obrócić o 180 stopni i z powrotem przyspawać. Po oszlifowaniu i pomalowaniu czarnym sprayem mamy normalne ramię wycieraczki wygięte prawomyślnie do którego pasują WSZYSTKIE pióra wycieraczek. Jest tylko trochę zabawy z ustawieniem wycieraczki prostopadle do szyby bo to warunek jej poprawnej pracy - wtedy nawet Bosch nie skrzypi
  
 
Podziękowanie dla raffata.
Kupiłem za 9zł gumki i jest super.
Jedna uwaga na początku nie chciały dobrze zgarniać w jedną stronę. Po lekkim podgięciu ramienia tak aby wycieraczka zbierała pod innym kontem jest idealnie.